تاکید فرماندار تهران بر اطلاع‌رسانی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب

به گزارش رکنا، عیسی فرهادی در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان تهران با محوریت برنامه‌های دهه مبارک فجر و تنظیم برنامه‌های افتتاحیه این دهه گفت: رسیدن به چهلمین سال انقلاب اسلامی کمترین دستاوردی است که انقلاب به ارمغان آورده است. در حالیکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تنها کشور حامی ایران سوریه بود امروز با مقاومت مردم و استقرار جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های ما به تمامی دنیا ثابت شده و این موفقیت ملی به الگویی بی بدیل در تمامی دنیا تبدیل شده و تمامی کشورهای جهان حامی ما شده‌اند و فقط اسرائیل و آمریکاست که بر علیه کشور ما تبلیغ می‌کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای وسیعی که در طول ۴۰ سال دوران انقلاب و با حضور پررنگ مردم در تمامی عرصه‌های پزشکی، علمی، عمرانی، اقتصادی و ... به دست آمده است، گفت: باید چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با شکوه برگزار شود. همانطور که اربعین حسینی در آموزه‌های دینی ما مقدس است، چهل سالگی انقلاب نیز نشان از پختگی و مقاومت در مقابل استکبار دارد. انقلابی که اکنون روح توسعه و باردهی است.

وی ادامه داد: موضوع چهلمین سالگرد انقلاب از نظر دشمنان انقلاب به حدی اهمیت دارد که تبلیغات رسانه‌ای بر علیه انقلاب را تشدید کرده‌اند. غافل از اینکه ملت ایران با شکوه‌تر از قبل چهل سالگی انقلاب را جشن خواهند گرفت.

فرماندار تهران به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در زمینه دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و افزود: ظرفیت دستگاه‌ها، مساجد، مدارس و ... فرصت مغتنمی برای انعکاس این دستاوردهای بزرگ است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟