پروژه دارای مصوبه قانونی شهرداری گرگان اجرا می شود

به گزارش رکنا، صحن علنی شامگاه شنبه شورای شهر گرگان با حواشی بسیاری رو به رو بود. چند وقتی است که مصوبات شورای اسلامی شهر گرگان با چالش تأیید از طرف فرمانداری این شهر روبرو است.

برخی از مصوبات هم با صراحت رد شده و نسبت به برخی هم توضیحاتی را خواستار می شوند.

ابوالقاسم صفوی، سرپرست فرمانداری گرگان در نشستی که با فعالان فضای مجازی و رسانه ها داشت از مخالفت خود با اجرای تله کابین در ناهارخوران خبر داد، امری که عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان را به واکنش وادار کرد و وی به طور صریح اعلام کرد هر پروژه ای که مجوز داشته باشد، اجرا خواهد شد.

همین مخالفت ها و متفاوت بود دیدگاه ها سبب شد که خبرنگاران از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان که شامگاه شنبه در صحن علنی شورا حضور یافته بود توضیحاتی را خواستار شوند. میرمحمد غراوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح های مصوبی که در گذشته داشتیم و مراجع قبلی هم تصویب کردند همه به قوت خود باقی است.

وی افزود: اگر نیازی به اصلاح باشد باید پیشنهادی داده شود و سپس در کارگروه مربوطه، اصلاح شود اما تا زمانی که طرح و پیشنهادی نیامده هر آن چه که در گذشته تصویب شده، ملاک عمل است.

غراوی ادامه داد: مصوبات شورای اسلامی شهر را در فرمانداری طی یک زمان مشخص باید پاسخ دهند یا باید تأیید و یا رد کنند، اگر هیئت تطبیق در فرمانداری به مصوبه ای ایراد گرفت باید ظرف مدت مقرر این مصوبه عودت دهد تا اصلاح شود و اگر عودت داد و شهرداری و شورای شهر دوباره بر مصوبه اصرار کردند آن زمان در هیئت حل اختلاف رسیدگی می کنیم.

وی تأکید کرد: اگر زمان منقضی شود مصوبه قانونی است، یا باید جوب تأیید دهند و یا باید آن را رد کنند اگر تأیید شود باید استدلال قانونی خود را ارائه دهند و بالفرض اگر هم جواب رد دهند شورا اگر به نظر خود اصرار کرد آن زمان هیئت حل اختلاف تصمیم می گیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟