220 هزار تومان میانگین پرداختی هر یتیم در ایران !

به گزارش رکنا، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه میانگین پرداختی به ازای هر یتیم در کشور ۲۲۰ هزار تومان است، گفت: همدلی مردم و مسئولان نشان دهنده حمایت از نیازمندان بوده، که این آمار در برخی نقاط کشور بالاتر از این میزان است.

وی در نشست شورای اداری شهرستان مرودشت با بیان اینکه این موضوع قابل تقدیر است و باید مسئولان خدمت به مردم را اولویت قرار دهند، افزود: همیشه شرایط انقلاب و نظام ما خاص بوده و در حال حاضر نیز بیشتر است و این امر به مسئولان بر می‌گردد.

رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: تعداد مراجعات کمیته امداد 50 درصد افزایش یافته و با توجه به این موضوع شاهد بیشترین رضایت بوده و توانسته‌ایم بیشترین جذب اعتبار را داشته و در مجلس شورای اسلامی نیز مخالف نداشته باشیم که این نیز قابل تقدیر است.

فتاح افزود: در بانک‌ ها خوش‌حساب‌ترین افراد در پرداخت اقساط مددجویان کمیته امداد هستند، که در مرودشت و ایران صف جهیزیه نداریم و کمترین آمار طلاق در بین جامعه متعلق به کمیته امداد است.

وی ادامه داد: بالاترین درصد قبولی کنکور در بین مددجویان کمیته امداد است، و فقر باعث نشده آنان از تحصیل بازبمانند.

رئیس کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه تمام مردم در قبال نیازمندان و محرومان مسئول هستند و نباید اجازه داد که دشمن به هدف خود برسد، اضافه کرد: نباید مردم از ما دور شوند باید در بین میان مردم بود و مشکلاتشان را رفع کرد.

فتاح اظهار کرد: درخواست ما از نمایندگان مجلس توجه بیشتر به افزایش اعتبارات کمیته امداد در سال آینده است که در بخش مسکن مددجویان نیازمند حمایت مسئولان و خیران هستیم که در این زمینه ما نیز برای ساخت همکاری می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد با قول مساعد برای برطرف کردن مشکلات در شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و ساخت ساختمان‌های اداری گفت: در این زمینه اعتبار نداریم و معتقدیم زیرساخت‌ها باید با مشارکت دستگاه‌های دولتی فراهم شود.

عنایت‌الله رحیمی معاون عمرانی استاندار فارس نیز بیان کرد: شهرستان مرودشت روزی انبار غله کشور بوده و امروز با مشکلات زیادی روبه‌رو است که درخواست داریم در رفع مشکلات به مردم این شهرستان کمک شود.

وی تاکید کرد: برای تامین مسکن محرومان شهرستان مرودشت بر اساس موافقت انجام شده 50 قطعه زمین با همکاری راه و شهرسازی استان فارس در اختیار کمیته امداد قرار می گیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟