تحویل دو هزار واحد مسکونی مددجویی در مناطق زلزله زده روستایی

حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گزارشی از عملکرد این نهاد در خدمت رسانی به مددجویان ارائه کرد .

وی گفت : کمیته امداد یکی از ارکان مهم نظام محسوب می شود که عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذارده بر همین مبنا مورد هجوم عوامل ضدانقلاب قرار گرفته است.

به گفته خدرویسی، ضریب محرومیت در استان کرمانشاه بالا است با این حال عملکرد کمیته امداد در این عرصه قابل قبول بوده به گونه ای که در همه شاخص ها عملکردی بالاتر از میانگین کشوری داشته است.

وی با اشاره به اینکه استان ما موفق به کسب عنوان نخست پرداخت زکات شده افزود: کرمانشاه همواره در امر پرداخت زکات جز استان های پیشتار بوده است.

خدرویسی درباره زلزله واقع شده در آبان سال قبل گفت: یک هزار و ۹۵۰ روستا در ۹ شهرستان از زلزله متاثر شد و سبب وارد شدن آسیب به ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویی شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیارد تومان طی سفرهای مهندس فتاح به مناطق زلزله زده کرمانشاه اختصاص یافت افزود: دو هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی طی زلزله سال قبل آسیب دید و تخریب سه هزار واحد آسیب دیده دیگر نیز در دستور کار قرار گرفت.

خدرویسی با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی در سفر فتاح در مناطق زلزله زده کرمانشاه احداث و بهره برداری شد گفت: ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل واحدهای مسکونی مددجویی در مناطق زلزله زده تخصیص یافت.

خدرویسی از تحویل دو هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده تا پایان اسفندماه خبر داد و گفت: این واحدها در حال حاضر در مرحله نازک کاری قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۳۵ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل واحدهای مسکونی مددجویی در مناطق زلزله زده نیاز است افزود: عملکرد موثر کمیته امداد استان در مناطق زلزله زده کم نظیر بوده است .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟