به گزارش رکنا، سردار محسن فتحی‌زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم تشییع مدافع وطن شهید داریوش رنجبر شهید حادثه Incident تروریستی چابهار در جمع مردم این شهر گفت: شهیدان با نثار خون خود مسوولیت ما را سنگین‌تر کردند.

وی ادامه داد: چهل سال از این انقلاب می‌گذرد و در این چهل سال هر روز استکبار توطئه‌های جدیدی علیه نظام و انقلاب از جنگ تحمیلی گرفته تا ترورها و تحریم‌ها داشته است.

فتحی‌زاده در ادامه با بیان این که دشمن سعی داشت که انقلاب به اهداف خود نرسد افزود: آن‌ها به دنبال این بودند که با انواع و اقسام توطئه‌ها و ترفندها انقلاب چهل سالگی خود را نبیند اما به برکت رهبری داهیانه امام راحل و هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری همه ترفندها نقش بر آب شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با خطاب قرار دادن مردم که فرزندان شما در نیروهای مسلح پای انقلاب ایستاده‌اند ادامه داد فرزندان شما هر آن چه که لازم باشد برای دفاع از نظام و امنیت این کشور و ایجاد آرامش فدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه اینک شهید داریوش رنجبر شاهد است و حرکات و رفتار ما را می‌بیند و می‌شنود تاکید کرد: باید با اعمال و رفتار خود روح شهیدان را از خود راضی نگه داریم.

فتحی‌زاده با اشاره به این که دشمن هر روز توطئه‌ای علیه نظام و انقلاب در آن سوی مرزها تدارک می‌بیند و با تاکید بر این که استکبار به دنبال بر هم زدن امنیت در ایران است گفت: هر چه پول‌های نفتی خود را هزینه می‌کنند تا امنیت ما را بر هم زنند اما به واسطه رشادت فرزندان شما طرفی نخواهند بست.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به شهادت 13 هزار شهید نیروی انتظامی افزود: شهدا با تقدیم جان خود وظیفه‌ای را که داشتند به بهترین نحو انجام دادند و امروز مسؤولیت ما بسیار سنگین است و باید بدانیم که چگونه عمل کنیم.

وی با اشاره به این که ملت نشان داد که در این چهل سال با سختی‌ها مقابله می‌کند و همچنان پای نظام ایستاده‌اند افزود: آن‌ها با تربیت فرزندان خود راه شهدا را زنده و پاینده نگه می‌دارند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 443409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟