به گزارش رکنا، محمدجواد حق شناس در صدوششمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری کتبی اظهار کرد: در بازدیدی که هفته گذشته به اتفاق آقایان سالاری، خلیل آبادی و سرکار خانم امانی، اعضاء محترم شورای شهر و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه مهم فرهنگی واقع در منطقه ۲۰ تهران در محوطه تاریخی فرهنگی رازی (برج طغرل) داشتم، مواردی را مشاهده و به استحضار اعضاء محترم شورای شهر رساندم و برای رفع مشکلات این پروژه بزرگ فرهنگی مواردی را به شهردار محترم و معاونت‌های ذیربط متذکر می‌شوم.

وی ادامه داد: بودجه تخصیصی در سال ۹۱ تا ۹۷، ۹۸/۵ میلیاردبوده و عملکرد آن حدود ۱۰۴میلیارد بوده است که نشان از تلاش موثر سازندگان عمرانی شهرداری و پیمانکاران آن پروژه بوده و با توجه به عدم تخصیص کامل بودجه سال جاری، میزان مطالبات پیمانکاران به حدود ۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

حق شناس تصریح کرد: بخشی از این پروژه مانند سالن‌های سینما، کتابخانه و موزه با تخصیص کل اعتبارات می‌تواند تا پایان سال جاری و حتی ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: انتظار بر این است شهرداری در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه با درصد بالا نسبت به پیشرفت و تکمیل آن‌ها اقدام کند و این پروژه‌ها در اولویت قرار بگیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟