مرگ روزانه ۱۰ نفر در کانادا به دلیل اوردوز

این مطالعه اطلاعاتی دو ساله را تا ماه مارس ۲۰۱۸ میلادی بررسی کرده و نشان می‌دهد که حدود ۷۵ درصد از افراد قربانی، مردان بین ۲۵ تا ۵۴ ساله بوده و بیشترین اوردوزها زمانی که فرد به تنهایی در یک فضای بسته سوء‌مصرف مواد داشته، رخ داده است.

تقریبا یک چهارم افرادی که به دلیل اوردوز جان باخته‌اند در سال پیش از مرگشان به اورژانس مراجعه داشته‌ و حدود ۱۷ درصد از این بستری‌ها به دلیل مسمومیت با مواد مخدر Drugs یا مسائل بهداشت روان بوده است.

این مطالعه همچنین نشان می‌دهد تعداد افرادی که در استان "بریتیش کلمبیا" به دلیل اوردوز ناشی از سوء‌مصرف مواد مخدر غیرقانونی جان باخته‌اند طی پنج سال دو برابر شده و از ۲۹۳ مورد در سال ۲۰۱۱ به ۶۳۹ مورد در سال ۲۰۱۶ افزایش یافته است.

اداره پزشکی قانونی استان بریتیش کلمبیای کانادا پیش‌تر اعلام کرده بود که در بیش از نیمی از افرادی که در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در این استان به دلیل سوء‌مصرف مواد مخدر جان باخته‌اند، اختلالات سلامت روان یا ابتلا به بیماری‌های روان تشخیص داده شده بود.

این مطالعه نشان داد: تنها یک چهارم از افرادی که به دلیل مصرف مواد مخدر اوردوز کرده‌اند در پنج سال آخر زندگی خود اشتغال داشته‌اند و افرادی که به کاری اشتغال داشته‌اند، درآمدی کمی بیشتر از ۲۸ هزار و ۴۰۰ دلار کانادایی کسب می‌کرده‌اند.

حدود یک پنجم از این افراد که کار داشته‌اند، در بخش ساخت‌وساز مشغول به کار بوده که ۱۳ درصد از آنها در بخش تعمیر ساختمان‌ها، مدیریت ضایعات و دیگر صنایع خدمات پشتیبانی مشغول بوده‌اند.

همچنین حدود ۴۰ درصد از قربانیان اوردوز در کانادا در پنج سال آخر زندگی خود از هیچ‌گونه مزایای کمک‌های اجتماعی برخوردار نبوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، اکثریت افرادی که در اثر سوء‌مصرف مواد مخدر غیرقانونی در کانادا جان باخته‌اند در دو سال آخر زندگی خود هیچ ارتباطی با پلیس Police نداشته‌اند و آنهایی که در دو سال آخر زندگی خود به جرمی متهم شده بودند، اغلب به بلندکردن جنس از مغازه‌ها متهم شده بودند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟