مسئولان حق ندارند با حرف های ناامید کننده مردم را مایوس کنند

این روزها هر روز از زبان نمایندگان و بعضی مسئولان خبرهایی از وضعیت کشور منتشر می شود که اکثریت اخبار از شرایط نابسامان امروزی و دورنمایی از آینده ناامید تر می دهد .

گفتن این اخبار چه سودی برای جامعه دارد جز ناامیدی بیشتر ؟ و از همه مهمتر این سوال مطرح می شود مگر مسئولان نباید این مشکلات را حل کنند پس اعلام وضعیت بد بدون ارائه راه حل چه فایده ای دارد ؟

زهرا ساعی عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحث نشاط به 2 دسته تقسیم می شود، نشاط فردی و اجتماعی. در نشاط اجتماعی مسئولین در خلق و ایجاد آن نقش دارند اما در نشاط فردی، شخص می تواند با کار کردن بر روی شادی درونی، حتی با کوچکترین فرصت ها خود را شاد کند.

وی تصریح کرد: مسئولان برای ایجاد نشاط اجتماعی می توانند سینماهای کشور را در روزهای تعطیلی و اخر هفته ها رایگان و یا نیم بها کنند و نیزدر نظر گرفتن سالن ورزشی رایگان، بازارچه های سنتی، پارک و امکاکن های تفریحی از دیگر اقدامات ترویج نشاط اجتماعی هستند.

ساعی بیان کرد: مسئولان حق ندارند با حرف های ناامید کننده مردم را مایوس کنند، این اقدام خیانت Cheat به کشور است بنابراین دولت تا می تواند باید امکانات رفاهی رایگان را برای تمامی اقشار فراهم کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در بحث نشاط فردی با استفاده از اموزش های مستمر در مدارس، دانشگاه ها، رسانه و ... می توانیم افراد را به تمرین ذخیره انژی مثبت در درونشان ترغیب کنیم.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 442458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟