کاهش آسیب های اجتماعی و ترافیکی نیازمند همکاری پلیس و شهرداری است

سردار "حسین رحیمی"، با اشاره به این موضوع که شهرداری و پلیس، نهادهایی هستند که بیشترین مسئولیت در اداره شهر و امور آن را دارند، گفت: همه ما می دانیم که بسیاری از ماموریت های پلیس و شهرداری، نزدیک است و همکاری و هم افزایی بین پلیس و شهرداری می تواند، بسیاری از مشکلات اجتماعی و انتظامی را حل کند.

این مقام ارشد انتظامی، با تاکید بر این مطلب که حل مشکلات ترافیکی نیازمند همکاری و هم افزایی همه نهادهای مرتبط خصوصا، شهرداری و پلیس است، عنوان داشت: با وجود حجم بالای خودروها در معابر شهری، بدون همفکری این دو نهاد، تسهیلات و نظم ترافیکی امکان پذیر امکان پذیر نیست و هر تصمیمی در این حوزه باید در کمیسیون ها و شوراهای مربوطه اتخاذ شود.

سردار رحیمی، با اشاره به سطح آسیب های اجتماعی، و تاثیر آن بر مدیریت شهری،تصریح کرد: یکی از مسائل مهم در مدیریت شهری، موضوع آسیب های اجتماعی است و همه می دانیم که این موضوع تک علتی نیست بلکه در ریشه یابی یک آسیب، به چندین علت می رسیم بنابراین موضوعی با این پیچیدگی، نیازمند نشست های تخصصی و مشترک سازمان های دخیل از جمله پلیس و شهرداری است و نباید اجازه بدهیم برخی از آسیب ها به بحران تبدیل شوند و لازم است با اقدامات عملیاتی و جهادی موضوعات را حل و فصل کنیم.

دیدار صمیمانه رئیس پلیس پایتخت و شهردار تهران 

عصر روز گذشته، سردار حسین رحیمی و هیئت همراهش، ضمن حضور در باغ موزه نگارستان، با دکتر حناچی، شهردار تهران، دیدار و پیرامون مسایل فی مابین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت. 

عصر روز گذشته سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس، به همراه معاونین و روسای پلیس های تخصصی، حفاظت اطلاعات و بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با حضور در دفتر دکتر پیروز حناچی، شهردار تهران، ضمن تبریک انتصاب وی، پیرامون مسایل فی مابین و مطرح شده در خصوص همکاری های شهرداری و پلیس پایتخت، به گفتگو و تبادل نظر نشستند.

در این دیدار صمیمانه، سردار رحیمی، به اهمیت همکاری و هم افزایی پلیس و شهرداری در برطرف کردن مسایل ترافیکی، انضباط و اجتماعی اشاره کرد و در ادامه دکتر حناچی، نیز، به اهمیت وجود امنیت در جامعه و تلاش پلیس برای برقراری این نظم و امنیت اشاره کرد و از زحمات شبانه روزی مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قدردانی کرد.

گفتنی است، در پایان این دیدار، رئیس پلیس پایتخت با اهدا لوح تقدیر به شهردار تهران، انتصاب وی را در سمت خطیر مدیریت شهری کلانشهر تهران، تبریک گفت.

 

کدخبر: 442451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟