به گزارش رکنا، علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران که در تالار فرهنگ تهران در حال برگزاری است، گفت: افرادی که با حوزه پژوهش سروکار دارند با عنصر «ضریب اثرگذاری مقاله چقدر است»، آشنا هستند؛ از زمانی که این واژه را شنیدم واژه معلم در ذهنم تداعی شد زیرا این افراد این عنصر را دارا هستند.

وی با بیان اینکه جوامع موفق نقطه ثقل توسعه خود را بر روی آموزش و پرورش می‌دانند، افزود:

در مجموعه آموزش و پرورش باید موضوع‌ها را آسیب‌شناسی و برای آنان برنامه تدوین کنیم؛ اولویت قرار دادن برنامه‌ها از جایی آغاز می‌شود که بدانیم در سرمایه گذاری آموزش و پرورش بخش های دیگر رونق می گیرند.

الهیار ترکمن ادامه داد: آموزش و پرورش ما عمل و فعلی می خواهد تا به اولویت های لازم تبدیل شود. گفتمان تحول سرمنزل همه این تحول‌هاست.

وی با گلایه از موضوع مخدوش کردن پلاک‌های خودرو در طرح ترافیک، گفت: این موضوع یک آموزش غیررسمی مشاهده‌ای است که دانش‌آموزان روزانه آن را می‌بینند؛ این در حالیست که باید آموزش صحیح به دانش‌‌آموزان ارائه داد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تهران خیلی از ظرفیت‌ها و عوامل توسعه را در اختیار دارد و می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق برای سایر استان ها مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: امیدوارم هر تغییر در آموزش و پرورش پیشبردی در اهداف این مجموعه باشد تا بتوانیم با انتقال تجارب، راه را برای مدیریت هموار کنیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 441763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟