به گزارش رکنا، فائقه اتابک معاون گردشگری استان هرمزگان در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت و لزوم تامین امنیت مسافران و گردشگران در ابتدا باید قایق‌های تفریحی ساماندهی شوند.

وی نظارت بر کلوپ‌ها و قایق‌های تفریحی را مهم ارزیابی کرد و افزود: نظارت بر فعالیت مجریان تفریحات دریایی می‌تواند ضریب ایمنی در سواحل را ارتقا بخشد.

اتابک با اشاره به اینکه ۱۲۱ قایق تفریحی و ۳ فروند شناور تفریحی از این اداره کل مجوز فعالیت دارند، افزود: به منظور ساماندهی این شناور‌ها مکان‌هایی پیشنهاد شده که با همکاری دستگاه‌های مرتبط امیدواریم بتوانیم مکانی برای اسکله تفریحی شهر بندرعباس راه اندازی کنیم.

ماندگاری معاون توسعه مدیریت نیز در این جلسه گفت: برای جذب بیشتر گردشگران، ساماندهی کلوپ‌های تفریحی و تعیین محدوده آن‌ها ضروری است.

وی افزود: برای این منظور باید پارکینگ قایق‌های ماهیگیری و تفریحی تفکیک شوند و این امر با همکاری اداره شیلات میسر می‌شود.

درخاتمه جلسه مقررشد جلسه‌ای با حضور شهرداری بندرعباس و شیلات هرمزگان برای ساماندهی پارکینگ قایق‌های ماهیگری برگزار و همچنین محدوده دریایی و ساحلی برای مجتمع‌های ساحلی تعیین شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 440651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟