گشودن درهای گردشگری کرمان بروی ۱۲ کشور جهان

مسعود دهقانی نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان گفت: نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان گفت: فعالان گردشگری از کشور‌های برزیل، مکزیک، پرتغال، کاستاریکا، بلژیک، هلند، اسپانیا، اتریش، آلمان، فرانسه، روسیه، ترکیه از جاذبه‌های گردشگری کرمان دیدن کردند.

دهقانی ادامه داد: آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ایران و برنامه ریزی برای حضور و بازدید گردشگران خارجی از جاذبه‌های کشور از مهمترین اهداف سفر این گروه گردشگری به ایران و کرمان است.

وی با اشاره به لزوم ارتباط بیشتر با فعالان گردشگری خارجی تاکید کرد: حضور این افراد در معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمان به دنیا بسیار موثر است و باید سفر‌هایی به این شکل گسترش پیدا کند.

دهقانی تصریح کرد: فعالان و تورلیدر‌های گردشگری از سفر به کرمان بسیار راضی بودند و اظهار داشتند که کرمان را در فهرست مقاصد گردشگری خود قرار می‌دهند.

این گروه گردشگری از روز یکشنبه هفته جاری وارد استان کرمان شده بودند وضمن بازدید از جاذبه‌های برخی مناطق استان، با استاندار کرمان و جمعی از مسئولان دیدار و امروز (سه شنبه) کرمان را ترک کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 440395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟