به گزارش رکنا، محمدعلی افشانی شهردار سابق تهران پس از آن که در صحن شورا توسط اعضای شورا مورد تجلیل و قدردانی‌ قرار گرفت در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: خیلی خوشحالم از این که در دوره مسئولیتم‌ ارتباط خوبی با اصحاب رسانه داشتم و اعتقادم این است که بدون نظارت رسانه‌های عمومی امکان انجام شدن کارها به شکل درست وجود ندارد.

شهردار سابق تهران با تأکید بر اینکه بهترین ناظران مردم هستند، اظهار کرد: نمایندگان مردم اصحاب رسانه هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آقای حناچی‌ هم شهر و هم شهرداری را به خوبی می‌شناسد، گفت: قطعاً او موضوع شفاف‌سازی را ادامه خواهد داد و تمام فعالیت‌های شهرداری به گونه‌ای خواهد شد که برای مردم قابل کنترل باشد.

افشانی افزود: محرم‌ترین افراد به ما مردم جامعه ما هستند و ما هیچ چیزی را نباید از مردم پنهان کنیم و آن چه را که ما شروع کرده‌ایم آغاز راه است و تنها بخشی از فعالیت‌ها روی سایت قرار داده شده است و مهم‌ترین کاری که باید انجام شود این است که صدور پروانه‌های ساختمانی از ابتدا تا انتها باید الکترونیکی و غیرحضوری‌ انجام شود و یکی از مسائلی که مشکل‌ساز می‌شود صدور پروانه به صورت حضوری و ارتباط ارباب رجوع با کارمندان است و اگر کارها به صورت ماشینی شود قطعاً مشکلی ایجاد نخواهد شد.

وی در ادامه با ابراز امیدواری از تکمیل کمربند‌ سبز تهران گفت: با تکمیل کمربند سبز تهران دیگر شاهد سودجویی افراد منفعت‌ طلب و اقدام آنها به منظور کوه‌خواری نخواهیم بود.

افشانی در ادامه در پاسخ به سئوالی دیگر مبنی بر اینکه بعد از شهرداری در کجا فعالیت می‌کنید گفت: انسان باید در جامعه نقش آفرین باشد و بخش خصوصی هم کمتر از بخش دولتی نیست.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟