ساخت و ساز غیر مجاز درحریم بکر حاشیه رودخانه ها و ایجاد باغچه رستوران های بدون مجوز، موجب بروز مشکلات زیست محیطی متعدد می شود.

حسن زاده دادستان ویژه شهرداری ها و دادسرای ناحیه ۳۷ شهر تهران ضمن بازدید از حریم منطقه ۵ دراین باره گفت : صدور دستور موقت قضایی برای برخی متخلفین، بهانه ای برای سودجویی و ادامه فعالیت بعضی افراد شده که برای رفع تصرف، تخلف و اجرای قانون، رستوران های غیرمجاز بدون استعلام از شهرداری منطقه اجازه فعالیت نخواهند داشت.

خسرو آبادی شهردار منطقه ۵ نیز در این خصوص افزود : طی جلسه هماهنگی با دستگاه های تاثیر گذار بر اساس دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی از فعالیت متخلفین جلوگیری و از عملیات ساخت و ساز در باغات و فضاهای بکرحریم منطقه ممانعت می شود.

ابتدای جاده امام زاده داوود به انضمام روستاهای سولقان، کیگا، طالون، رندان و روستای امام زاده داوود، شهرک دشت نمه و همچنین محدوده بند عیش، دوچناران و جاده قدیم امام زاده داوود بالای فرحزاد به مساحت ۷۰ کیلومتر مربع، حریم منطقه ۵ بوده که به دلیل شرایط زیست محیطی مناسب و آب و هوای مطبوع، متخلفین و سودجویان را برای ایجاد رستوران ها وسوسه می کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟