طرح جریمه خودروهای بدون طرح ترافیک از سوم آذرماه آغاز می شود

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص اجرای طرح اعمال قانون Law خودروهای فاقد معاینه فنی گفت:باتوجه به شلوغی و مسافت طولانی در مراکز معاینه فنی اجرای این طرح به تعویق افتاد تا مردم در زمان بیشتری که به آنها داده شده است برای دریافت معاینه فنی به مراکز مراجعه کنند.

فرمانده تهران بزرگ افزود: اجرای این طرح از روز شنبه سوم آذرماه به صورت جدی به اجرا درمی آید و دوربین های مستقر در سطح شهر خودروهای فاقد معاینه فنی را اعمال قانون می کنند.

سردار رحیمی ادامه داد: خودروهایی که از شهرستان ها به تهران می آیند نیز باید مجوز معاینه فنی را از مراکز فنی و مجاز پلیس Police دریافت کنند و در صورت عدم مجوز معاینه فنی از دوربین های سطح شهر اعمال قانون می شوند.

وی گفت: برخی از مراکز معاینه فنی افراد سودجو اقدام به ارائه معاینه فنی تقلبی صادر می کنند که مردم باید آگاه باشند، معاینه فنی ها باید در سیستم سراسری سیم فا ثبت شده باشد.

سردار رحیمی در خصوص ورود خودرو ها به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد گفت: باتوجه به آماری که از سوی مرکز ارائه شده خودروهای بدون مجوز که وارد محدوده طرح ترافیک زوج و فرد شدند از سوی دوربین های ثبت تخلف سطح شهر اعمال قانون می شوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟