به گزارش رکنا، قاسم فتاح زاده، رئیس بیمارستان علوی اردبیل، صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای سال 97 تا به اکنون بیش از یک هزار و 100 بیمار بر اثر سکته مغزی در بیمارستان علوی اردبیل بستری شدند که از این تعداد 43 نفر فوت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد تزریق و استفاده از خدمات نوین درمانی از این تعداد 34 بیمار بوده است، افزود: طی 8 ماهه امسال تعداد بیمارانی که بر اثر سکته مغزی به بیمارستان علوی اردبیل مراجعه کرده و بستری شدند یک هزار و 119 نفر بوده که از این تعداد 34 نفر تحت درمان و تزریق قرار گرفته و متاسفانه 43 نفر نیز فوت کردند.

رئیس بیمارستان علوی اردبیل گفت: هم اکنون بیماران سکته مغزی در بیمارستان علوی از خدمات نوین درمانی بهره مند می شوند که در این زمینه با بخش همکیر یا همان مراقبت و پرستاری در خانه توانسته ایم در ساماندهی بیمارانی که دچار سکته مغزی شدند به خوبی عمل کنیم.

فتاح‌زاده از راه‌اندازی بخش ومرکز تخصصی سکته مغزی در اردبیل خبر داد و گفت: همسوی با خدمات ارزنده به بیماران دچار سکته مغزی مرکز و بخش تخصصی سکته مغزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟