به گزارش رکنا، پیرحسین کولیوند در جلسه کمیته ویژه بررسی طرح زمستانی امسال که در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: امسال اورژانس برای طرح زمستانی در سراسر کشور آماده است و طرح خود را از حالا نیز آغاز کرده و اقدام به ارائه خدمات به مسافران می‌کند.

سرپرست اورژانس کشور افزود: لازم است برای بارش‌های شدید برف آمادگی داشته باشیم تا اگر مشابه برفی که در سال گذشته در تهران بارید را تجربه کردیم بتوانیم اقدامات خود را سریع تر و بهتر ارائه دهیم.

به گفته وی، امسال پایگاه‌های شهری و جاده‌ای را نیز و همچنین اورژانس هوایی را تقویت کرده‌ایم و حدود 400 دستگاه آمبولانس جدید گرفته‌ایم که البته هنوز شماره گذاری نشده و از پلیس Police درخواست می‌کنیم که در شماره گذاری این آمبولانس‌ها با ما همکاری کنند.

کولیوند در ادامه به اقدامات اورژانس در اربعین امسال اشاره کرد و گفت: امسال با تدابیر اتخاذ شده در طرح اربعین با گروه بهداشت و درمان عراق نیز همکاری خوبی داشته‌ایم؛ به طوری که بیش از 400 مصدوم عراقی را از طریق مرزها به کشور منتقل کرده و پس از درمان به شهرهایشان فرستادیم.

وی با بیان اینکه در اربعین امسال حتی یک مورد بیماری واگیردار نیز نداشتیم، افزود: همچنین امسال عوامل وزارت بهداشت اقدام به کنترل سلامت زائران هنگام ورود به کشور کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 437488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟