دعوت از مدیران مطبوعاتی برای حضور در هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات طی اطلاعیه‌ای ، متذکر شد:

۱- طبق تبصره ۴ ماده ۳۳ آیین نامه اجرایی قانون Law مطبوعات، مدیران مسئولی که پروانه انتشار رسانه آنها به دلیل حکم قطعی دادگاه و یا ماده (۱۶) قانون مطبوعات توسط هیات نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد و همچنین رسانه آنها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیات نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد؛ می توانند در انتخابات شرکت کنند.

۲- شرط ثبت نام برای مدیران مسئول نشریات مکتوب، انتشار منظم (بالاتر از ۵۰% شمارگان موظف) و برای مدیران مسئول خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری، فعالیت مستمر آن رسانه در طول یک سال اخیر است.

۳- چنانچه مدیران مسئول واجد شرایط فوق الذکر، داوطلب نمایندگی در هیأت نظارت بر مطبوعات باشند؛ لازم است تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۰‌/۷‌/۹۷ با نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه جامع رسانه های کشور مراجعه و نسبت به ثبت درخواست نامزدی و درج خلاصه‌ای از سوابق مطبوعاتی و اجرایی خود اقدام نمایند.

در نهایت با حضور نمایندگان سه قوه جلسه بررسی صلاحیت ها تشکیل و صلاحیت ۱۶۷ نامزد این دوره تایید گردید.

فهرست نامزدهای نهایی هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات د رسایت سامانه جامع رسانه های کشور درج شده است.اسامی برخی از چهره های شناخته شده تر بدین شرح است:

احمدی بزچلوئی، نوشین

اقتصاد، علیرضا

امیرخانی، امیر

انتظامی، حسین

بختیاری، علیرضا

بهبهانی، علی اکبر

حلالی زاده، امید

رحمانیان، مهدی

عبدوس، مجید

کربلایی حاجی‌اوغلی، حسن

کواکبیان، مصطفی

ملاسعیدی، سید اصغر

محرابی، حسن

در گفتگوی رکنا با حسن محرابی یکی از کاندیداهای نامزدی نمایندگی مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات وی اظهار داشت: به همه همکاران رسانه ای توصیه میکنم در این انتخابات حضور فعال داشته باشند. زیرا مشارکت در فعالیتهای صنفی به معنی تقویت تعامل میان همکاران رسانه ای است.هرچه تعداد مدیران مسئول حاضر در این انتخابات بیشتر باشد بر اعتبار این انتخابات افزوده خواهد شد.

محرابی در خصوص انگیزه خود از کاندیداتوری در این انتخابات گفت: تلاش میکنم در حد توان تجربیات خود در مدت نزدیک به 35 سال فعالیت در حوزه سیاستگذاری مطبوعات و فعالیتهای رسانه ای را در اختیار همکاران قرار داده و به عنوان نماینده آنان در هیات نظارت بر مطبوعات در حل مسایل و مشکلات آنان مشارکت کنم.

لازم به ذکر است حسن محرابی در سمت مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی به افتخار بازنشستگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نایل آمده است. وی در حال حاضر به عنوان مدیر مسئول نشریه وحید فعالیت می کند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟