کشف بیش از ده تن مواد مخدر توسط پلیس در هفت ماه نخست امسال

سرهنگ بخشنده رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در مبارزه با مواد فروشان سطح شهر تلاش‌های بسیاری را انجام داده است و حاصل این تلاش مأموران در ۷ ماهه نخست امسال کشف بیش از ده و نیم تن انواع مواد مخدر در تهران بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۴۵ باند توزیع مواد مخدر در تهران متلاشی شده و بیش از ۶ هزار خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: در این مدت بیش از ۲۵ هزار معتاد متجاهر در تهران جمع‌آوری شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که چندی پیش در فضای مجازی عکسی از ماده مخدر دستمال در فضای مجازی منتشر شده بود و آن را به عنوان ماده‌ای جدید معرفی کرده بودند، گفت:برابر ضوابط و مقررات مواد مخدری توسط کلانتری‌ها، سپاه پاسداران و بسیج در شهر تهران کشف می‌شود به پلیس مواد مخدر تهران بزرگ تحویل داده می‌شود در ۷ ماهه گذشته هیچگونه مواد مخدر جدیدی به ما تحویل داده نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین مواد کشف شده در ۷ ماهه امسال تریاک و مرفین بوده است، افزود: از این مرفین‌ها برای تولید هروئین استفاده می‌شود که خوشبختانه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ کشف شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 436715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟