آئین یادبود "سید عباس موسوی" جانباز ۱۰۰ درصدی که در سال ۹۲ آسمانی شد با حضور سردار "احمدرضا رادان" رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در منزل این شهید والامقام در ایوانکی شهرستان گرمسار برگزار شد.

سردار رادان در این مراسم یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی به ویژه جانبازان سرافرازی که پس از سال ها تحمل درد و رنج به درجه رفیع شهادت نائل می آیند را گرامی داشت و به مقام شامخ این شهدا و خانواده های معظم آنان ادای احترام کرد.

این مقام ارشد انتظامی کشور، امنیت جمهوری اسلامی را در منطقه پرتلاطم خاورمیانه بی بدیل خواند و تاکیدکرد: بی شک این آرامش و وضعیت مطلوب امنیتی، مرهون و مدیون رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران است.

سردار رادان خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی تا آخرین قطره خون برای حفظ آرمان های انقلاب ایستاده اند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در ادامه خاطراتی از دوران همرزمی خود با شهید موسوی را بیان کرد و اظهارداشت: باید یاد و خاطره دفاع مقدس و حماسه ماندگار آن دوران برای نسل جوان کشور بازگو شود.

وی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عاملی حیاتی در ایستادگی و مقاومت ملی در برابر زورگویی ها و بدخواهی های دشمنان یاد و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با پایداری، استقامت و نثار خون توانست به جایگاه و مقام رفیع امروز برسد به گونه ای که ابرقدرت ها به اقتدار و عزت روزافزون آن اعتراف کنند.

شایان ذکر است، در این مراسم که در فضایی سرشار از عطر شهدا برگزارشد سردار "روح الامین قاسمی" فرمانده انتظامی استان سمنان و دیگر مسئولان محلی نیز حضورداشتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟