به گزارش رکنا، محمد نصیری‌راد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل بارش ۶۵ سانتیمتری برف حد فاصل گردنه بیژن جاده سی سخت به پادنای استان اصفهان مسدود شده است.

وی با بیان این‌که امکان بازگشایی در این شرایط به دلیل بارش سنگین برف وجود ندارد، اضافه کرد: به محض مساعد شدن وضعیت آب و هوایی راهداران برای بازگشایی این جاده در کمترین زمان ممکن دست به کار می‌شوند.

بیش از ۲۰۰ راهدار در ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار استان با ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و نیمه‌سنگین راهداری در محور‌های مواصلاتی استان مستقر و در حال خدمات‌رسانی و امدادرسانی به مردم و بازگشایی راه‌ها و انسداد‌های احتمالی هستند.

گفتنی است که اداره کل هواشناسی Meteorology استان کهگیلویه و بویراحمد دیروز دوشنبه، ۱۴ آبان ماه با صدور اخطاریه‌ای نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در سطح استان هشدار داده بود که بارش باران از ساعات اولیه بامداد امروز آغاز شده و هم‌چنان ادامه دارد.

طبق گزارش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در دهدشت ۷۳.۸ میلی متر، لیکک ۴۷ میلی متر، دوگنبدان ۴۵.۸ میلی متر، سی سخت ۴۰.۲ میلی متر، یاسوج ۳۶.۹ میلی متر و ایستگاه امامزاده جعفر ۳۱.۵ میلی متر بارندگی ثبت شده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 433507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟