دستور بازگشایی بولوار نماز صادر می‌شود

محمدرضا حسین‌نژاد در برنامه زنده رادیویی «پرس‌وجو» درباره آخرین وضعیت پروژه بولوار نماز اظهار کرد: وقفه در افتتاح و زیر بار ترافیک رفتن فاز پایانی بولوار نماز به علت طی کردن مراحل اداری و تشریفات کاری است.

وی افزود: ابتدا که موضوع اراضی ابشار که در کمیسیون ماده 5 مطرح شد، ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال این بود که تعاونی واقع شده در ضلع جنوب، در این اراضی شکل گرفته و پروانه ساخت دریافت نماید.

حسین‌نژاد تصریح کرد: این موضوع با مشکل و مانع قانونی مواجه شد زیرا مساحت اراضی و پرونده مطرح شده در کمیسیون ماده 5 حدود 200 هکتار است، لذا باید مصوبه این کمیسیون به تایید شورای عالی معماری و شهرسازی برسد تا اعتبار یافته و اجرایی شود.

وی اذعان داشت: به دنبال آن و در کنار موضوع اراضی آبشار، موضوع اراضی پادگان نیز بلاتکلیف باقیمانده بود و چون لازم بود که موضوع اراضی آبشار و پادگان در یک بسته دیده شده و مورد بررسی قرار گیرد، لذا با تلاش اعضای کمیسیون ماده 5، موضوع پرونده اراضی پادگان نیز هفته گذشته در این کمیسیون نهایی شد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری مشهد با اظهار امیدواری برای اینکه این مصوبات هر چه زودتر به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شود، افزود: با تایید این مصوبات در شورای عالی معماری و شهرسازی، عملا موانع قانونی اجرای طرح در این اراضی و همچنین بهره‌برداری از بولوار نماز رفع می‌شود.

حسین‌نژاد ادامه داد: البته طی مذاکراتی که با امیر صالحی، جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح صورت گرفته است مقرر شده تا همزمان با ارسال مصوبات کمیسیون ماده 5 اراضی آبشار و پادگان، وی دستور بازگشایی مسیر مسدود شده فاز پایانی آماده بهره‌برداری و افتتاح بولوار نماز را برای استفاده عموم مردم صادر نمایند.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم این هماهنگی هر چه سریعتر با توجه به عنایتی که استاندار خراسان رضوی به پروژه‌های مختلف شهری داشته‌اند و مذاکراتی که در این خصوص داشته‌اند، اتفاق افتاده و شاهد تکمیل بولوار نماز که تاثیر زیادی در کاهش ترافیک بولوارهای موازی خود خواهد داشت، باشیم.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

منبع: ایسنا

کدخبر: 432442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟