به گزارش رکنا، سردار حسین علی مستاجران فرمانده هوا ناجا اظهار کرد: پلیس Police هوا ناجا آنچه را که برای مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین مورد نیاز بود به کارگیری کرد تا این ماموریت عظیم به خوبی برگزار شود.

وی افزود: هوا ناجا حتی بخشی از وظایف اورژانس که مربوط به خدمات رسانی به حادثه Incident دیدگان تصادفات رانندگی و غیر آن نیز انجام می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ایام اربعین همه کشور بسیج می‌شوند تا این مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار و خیل عظیم عاشقان روانه کربلا معلی شوند.

فرمانده هوا ناجا با بیان اینکه در این میان پلیس وظایف مهمی بر عهده دارد، گفت: بخشی از وظایف نیروی انتظامی به هوا فضا و در بخش‌های کنترل تردد در جاده‌ها و نیز مرز‌ها محول شده که در هر دو حوزه مزبور اقدمات خوبی انجام شده است.

سردار مستاجران افزود: از آنجایی که بخش اعظمی از زائران اربعین با خودرو‌های شخصی در جاده‌ها تردد می‌کنند و همین امر ممکن است باعث ایجاد ترافیک و راهبندان شود، بر همین اساس همکاران ما با پرواز بر فراز جاده‌ها، گره‌های کور ترافیکی را شناسایی و اقدامات لازم با همکاری پلیس راه برای بازگشایی مسیر انجام می‌شود.

فرمانده هوا ناجا به پهپاد‌های این نیرو اشاره و بیان کرد: پهپاد‌ها در بحث کنترل و پایش مرز‌ها و نیز موضوعات ترافیکی و امنیتی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه هوا ناجا از متخصص‌ترین افراد خود در بحث ماموریت اربعین استفاده کرده است، گفت: نیرو‌های خلبان، پروازی، امدادی و غیره اکثراً به صورت داوطلبانه در این ماموریت معنوی حاضر شده‌اند.

سردار مستاجران از مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط همکاران خود در بخش هوا ناجا، تشکر و قدردانی کرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 431266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟