به گزارش رکنا، سردار "تقی مهری" اظهار داشت: ۵ هزار نفر از نیرو‌های پلیس Police راه و راهور در جاده‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، مرکزی، همدان و لرستان به صورت شبانه روزی حضور دارند و به کار روان سازی ترافیک و امنیت زائران مشغول خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه از ۲ روز گذشته موج بازگشت زوار به کشور آغاز شده، خاطرنشان کرد: در معابر مهران، شلمچه و چذابه نیز برخی محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

سردار مهری با اشاره به پرحجم بودن محور‌های منتهی به مرز‌های سه گانه، یادآوری کرد: خوشبختانه هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارد و تردد‌ها صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور کشور گفت: هرچند به خاطر بارندگی در محور‌های خوزستان و گردوغبار در محور‌های ایلام تردد با سختی طی یکی دو شب گذشته انجام شد، اما خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد.

وی همچنین در خصوص احتمال یک طرفه شدن محور مهران به ایلام نیز گفت: این کار برای امروز (دوشنبه) با توجه به اینکه تردد‌ها به شکل روان در حال انجام بود منتفی شد، ولی برای فردا باید منتظر ماند و دید که حجم تردد چه مقدار خواهد بود تا برای این موضوع تصمیم گیری شود.

سردار مهری گفت: پیش بینی می‌شود از ظهر روز اربعین تردد زائران به اوج خود برسد که البته آمادگی لازم برای مدیریت آن وجود دارد.

رئیس پلیس راهور کشور در ادامه از کاهش ۵۰ درصدی تلفات رانندگی از اول تا هفتم آبان و در مقایسه سال قبل خبر داد و گفت: این حجم تردد‌ها در مرز مهران ۱۱ درصد رشد داشته است.

وی در پایان از رانندگان خواست در هنگام بازگشت با صبر و حوصله رانندگی کنند و در زمان خستگی حتماً به میزان لازم استراحت داشته باشند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 431197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟