استقبال گسترده از ضیافت سرود و نمایش در پیاده روی اربعین

قائم مقام مرکز مأوا از استقبال گسترده زوار اربعین از برنامه های این مرکز هنری خبر داد.

احسان خداپرست در این باره گفت: امسال دو اجرای پاتوقی «خیرالاحباب» و «حسین، عشق بین المللی» در مسیر پیاده روی اربعین به اجرا درآمده است که هر دو با استقبال گسترده مردمی و حضور پرشور زوار اربعین همراه بوده است.

خداپرست در توضیح این برنامه ها گفت: با توجه به استقبال گسترده از نماهنگ «خیرالاحباب» که سال گذشته در همین ایام منتشر شد، امسال این نماهنگ را به قالب اجرای پاتوقی در دو مسیر پیاده روی طریق العلما و طریق اصلی نجف تا کربلا در ۴۰ موکب به اجرا درآورده ایم که اجرای زنده این سرود نمایش از ۳۰ مهر آغاز شده و تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.

قائم مقام مأوا ادامه داد: برنامه دیگر این مرکز هنری اجرای سرود نمایش «حسین، عشق بین المللی» در ۳ زبان فارسی، عربی و ترکی قرار است در هفته منتهی به اربعین در عمود ۹۷۴ و به طور روزانه در ۵ نوبت به اجرا درآمده است.

گفتنی است مرکز مأوا هر ساله برنامه هایی را به مناسبت اربعین حسینی تولید می کند که به طور مثال می توان به نماهنگ های داغ نهان با صدای محمد اصفهانی، دل خون با صدای محسن چاوشی، پیاده ها با صدای رضا صادقی، طریق با صدای سید مجید بنی فاطمه و... اشاره کرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 430280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟