به گزارش رکنا، سردار مرتضی میرزایی جانشین رئیس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs ناجا شامگاه گذشته در جریان بازدید از مرز بین المللی شلمچه گفت: قانون Law کشور عراق در برخورد با مواد مخدر و برخی داروهای روان گردان بسیار شدید است لذا زایران داروهایی که دارای کدوئین هستند با خود به کشور عراق حمل نکنند.

وی افزود: برخی داروهای کدوئین دار در کشور عراق حکم مواد مخدر را دارند و نیروی انتظامی مستقر در مرزهای سه گانه مانع حمل اینگونه داروها از سوی زایران می شوند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: زائران با هماهنگی و دریافت مجوزهای لازم می توانند داروهای مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند.

سردار رضایی ادامه داد: هر ساله خدمت رسانی به زائران بهتر می شود و امسال نیز نیروی انتظامی در همه زمینه ها از جمله گیت های ورود و خروج و همچنین کنترل گذرنامه چشمگیرتر، پررنگ تر و موثرتر وارد شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تمامی مرزهای مجاز با تمام قوا و توان مستقر شده تا بتوانند زمینه عبور آسان زائران را از مرزها مهیا کند و بدون کوچکترین دغدغه تردد کنند.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: ناجا تلاش می کند افرادی که بعنوان زائر وارد خاک عراق می شوند دچار مشکل نشوند.

سردار میرزایی افزود: ناجا با تمامی امکانات،از جمله سگ های مواد یاب و افراد با تجربه و چهره شناس در مرزها مستقر است تا با افراد متخلف برخورد کند.

وی گفت: با همکاری مرزبانی و دیگر بخش های ناجا این امکان مهیا شده که زائران در کمال آرامش، آسایش و روان در مرزهای سه گانه تردد کنند.

مرز شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر در استان خوزستان یکی از مبادی تردد زائران اربعین حسینی است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟