به گزارش رکنا، یادواره شهدای تروریستی حادثه Incident اهواز شب گذشته به مناسبت چهلمین روز از شهادت مظلومانه 24 شهید این حادثه در دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این یادواره که خانواده شهید هادی الماسیان از شهدای حادثه اهواز نیز حضور داشتند، در بخشی از برنامه برخی از ویژگی‌های اخلاقی- عبادی این شهید را بیان کردند.

پدر شهید الماسیان در رابطه با ویژگی‌های اخلاقی این شهید اظهارداشت: بسیار مودبانه و محترمانه با بنده رفتار می‌کرد و در هر حالی احترام بنده را حفظ می‌کرد همانگونه که از ذکر خدا غافل نمی‌شد.

مادر شهید الماسیان نیز در رابطه با ویژگی‌های اخلاقی فرزند شهیدش گفت: بسیار مودب بود و همیشه از خداوند، امام حسین(ع) و اعمال واجب مانند نماز، روزه و سایر واجبات و از خوب بودن صحبت می‌کرد، همیشه می‌گفت با پدرم خوب و خوش باشید چون برای ما زحمت کشیده است.

در این مراسم همسر شهید الماسیان نیز ضمن قدردانی از حضور مسئولان استانی و دانشگاهی حاضر در یادواره بیانیه‌ای را بدین شرح قرائت کرد:

بسمه رب شهداء و الصدیقین. سلام من به قلب Heart نازنین امام زمان (عج)، سلام به روح پاک تمامی شهدای اسلام و انقلاب اسلامی که همگی عاشق و دلباختگان راه امام حسین (ع) بودند.

گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند، بلکه آنان زنده‌اند و نزد ما روزی می‌گیرند. شکر و سپاس خداوندی را که یزیدیان دوران را وسیله قرار داد تا با دستهای کثیف و آلوده‌شان من و فرزندانم را به پاکترین دست‌ها که دستگیر امیرالمومنان(ع) در شب خاکسپاری حضرت زهرا (س) و پناه طفلان یزید زده‌ی کربلا، حضرت زینب کبری(س) سپردند و دنیا و آخرت ما را با عمل زشت و ننگین خود روشن کرده و آن حضرت را پناه و قیم خود و فرزندانم قرار دادند.

شکر و سپاس خدایی را که دریای لطف و کرمش را به سوی همسرم روانه داشت و نظر لطف به ایشان افکند که بعد از 17 سال خدمت صادقانه، او را در نهایت شجاعت و استقامت به آرزوی قلبی‌اش برساند و سوار بر موج‌های نور و زیبایی به همان دری روانه کند که سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) بعد از شهادت خود برای هادی‌ها گشود تا ندای(هل من ناصر ینصرنی) ایشان را لبیک گفته و به آن در وارد شوند و آن درب را نبسته تا شیفتگان و پیروان راه عشق و حق پرستی به آن حضرت بپیوندید و تا به ابد به دنبال حضرت، به آن در وارد شوند که در کنار او تا ابدیت همنشین نور و رحمت الهی باشند.

از اینکه دیگر نمی‌توانم حضور پر فخر و مباهات همسر نازنین و آسمانیم را در کنارم داشته باشم، بسیار اندوهگین هستم اما دل آرامم که وجود نازنین همسرم به نور حق پیوست و در کنار سرور و سالار عاشقان تا ابد ساکن شد و همچنین ایستادگی و شهامت ایشان مایه‌ افتخار و سرافرازی ملی شد که سال‌هاست پا در رکاب حق آماده خون فشانی هستند تا سر دهند اما تن به ذلت ندهند.

اما مزدوران و کوته فکران زمان بدانید؛ خون جوانان غیور و عاشقی که در راه خدا ریختند می‌شود همچون آهن ربایی جاذب، با عطش بیشتر به سرعت، مردان آهنی رهرو راه حق دیگری را جذب می‌کند که با قدرت بیشتر در این راه قدم بگذارند و انتقام خون کبوترهای عاشق را، کبوتران عاشق بعدی خواهند گرفت، کبوتران عاشقی که هراسی از پرواز و عروج به دل ندارند و تنها هراس آنها اسیر دام دنیا شدن است. بدانید از خون هر شهید، هزاران کبوتر بلوا می‌کند که شتابان به دنبال حق می‌شتابند.

اسیران کور دل بند دنیا، قلبی که دریدید همچون دانه‌ گندمی بود که در زمین کاشتید که هزاران گندم از همان جوانه خواهد زد.

گمان نکنید قلب ما را داغ دار کردید، بلکه قدرت و عزم ما را برای محکم‌تر جنگیدن بیشتر کردید و منتظر باشید که با طوفان به پا شده از پرواز کبوتر‌ها در هم کوبیده شوید، چرا که هزاران هادی عاشق دیگر غداره بسته در راه است.

در پایان خدایا به خون پاک شهیدان، این هدیه پاک و عاشق را از ما بپذیر و قدرت و توان ما را برای تربیت سربازان کوچک راه حق حفظ بفرما.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟