تغییر بدنه کیوسک‌های مطبوعات/ شرط ماندگاری مشاغل آلاینده در تهران

رضا تحصیلی در نشست مشترک شرکت ساماندهی و اتاق اصناف تهران در تشریح روند انتقال صنایع و مشاغل آلاینده گفت: از آن جایی که حضور مشاغل در زیست پذیری شهر موثر خواهند بود، مشاغلی که ضوابط زیست محیطی را رعایت کنند می توانند در سطح شهر باقی بمانند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر حضور کافه ون‌ها در سطح شهر، اظهار کرد: حضور کافه ون‌ها در سطح شهر سبب بیداری شهر و حیات شبانه پایتخت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به این که برخی از صنوف در خارج از محدوده فعالیت خود مزاحمت‌هایی را ایجاد می کنند، تصریح کرد: به طور مثال برخی از کسبه دستگاه‌های ساخت بستنی و آبمیوه خود را خارج از واحد صنفی خود مستقر می کنند که لازم است در راستای روان سازی پیاده راه ها این معضل مرتفع شود.

در این نشست نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران ضمن استقبال از طرح های شرکت، تصریح کرد: اتاق اصناف تهران در راستای زیباسازی راه ها و هم چنین ارتقای سطح خدمات، آمادگی خود را جهت هر گونه کمک به ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اعلام می کند.

وی هم چنین خواستار تشکیل جلسات مستمر در خصوص حل مشکلات اتحادیه‌های صنفی شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در این نشست مقرر شد جلساتی با حضور اتحادیه ی مطبوعات و اتحادیه ی دکه داران در راستای تغییر جداره دکه‌ها و ساماندهی فروش محصولات بر گزار شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟