بیشترین کشفیات موادمخدر پس از انقلاب اسلامی در سال 96 بوده است

به گزارش رکنا، سردار اسکندر مومنی دبیر کل جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر Drugs در مراسم تودیع و معارفه دبیر کل این ستاد که امروز(شنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال 96 بیشترین کشفیات موادمخدر پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده است، اظهار کرد: در این راستا شهدا و جانبازان زیادی هم تقدیم شده است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد گفت: باید همه بخش‌های جامعه نسبت به موادمخدر حساس باشند تا برای جلوگیری از اعتیاد جوانان و سایر اقشار، تلاش کنند.

سردار مومنی افزود: همه نهادهای فرهنگی، خانواده ، وزارت آموزش و پرورش علما و دانشمندان از جهت تأثیرگذاری در این زمینه مهم هستند، هر شخصی در هر جایگاهی باید به طور دائم موضوع موادمخدر را در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌هایش لحاظ کند.

دبیر کل جدید ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به اینکه ریل گذاری‌های خوبی در مبارزه با موادمخدر انجام شده است، بیان کرد: ضمن ادامه مسیر گام‌های بیشتری را در زمینه مبارزه با موادمخدر برمی‌داریم.

وی بیان کرد: در این راستا تاکنون در زمینه مقابله با عرضه،‌ ورود،‌ توزیع و ترانزیت موادمخدر،‌ درمان، پیشگیری و جمع‌آوری معتادان اقدامات خوبی انجام شده است.

سردار مومنی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با موادمخدر اقدامات خوبی انجام داده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟