به گزارش رکنا، محمد حسین مقیمی‌ استاندار تهران صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از قطعه شمالی بزرگراه‌ شهید صیاد شیرازی با اشاره به اینکه امروز کلانشهر‌ تهران توسط شورای شهر تهران اداره می‌شود، گفت: برای اینکه به همه امورات شهر رسیدگی شود به عنوان یک پارلمان محلی تمام مسائل و مشکلات شهری را مدنظر‌ قرار داده و با کمک گرفتن از نمایندگان مردم در مجلس طرح‌ها و پروژه‌های لازم را به نتیجه می‌رسانند.

استاندار تهران با تأکید بر اینکه دولت وظیفه خود می‌داند که به شهرداری و شورا کمک کند گفت: این کار باعث می‌شود شرایط شهر هر روز برای زندگی بهتر مردم مناسب شود.

وی با اشاره به عملکرد چند ماهه شهرداری تهران اظهار کرد: در این مدت به همان اندازه که به اجرای پروژه‌ها اهمیت داده می‌شود، به کیفیت هوای تهران و مسائل فرهنگی هم توجه شده است.

مقیمی با بیان اینکه در حوزه بازآفرینی‌ شهری دقت‌های زیادی در حال انجام است، گفت: اگر در رأس همه برنامه‌های تهران بتوانیم این طرح‌ها را به نتیجه برسانیم، مسائل کلان تهران به صورت پایدار و متوازن مطرح می‌شود که این وضعیت برای ما خوشحال کننده خواهد بود.

وی تصریح کرد: در کنار توجه کردن به مترو و اتوبوس باید به مسائل فرهنگی و آموزش و پرورش هم توجه شود و شرایط بهتری برای زندگی مردم فراهم شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟