در حالی که قطعی های مکرر برق چند روزی در سطح گسترده ای از شهر از جمله در مناطق عبودی و سعدی شادگان مردم را کلافه کرده است، اطلاع رسانی مورد انتظار در این خصوص مطلوب نیست و شهروندان از روند و زمان خاموشی ها بی اطلاع هستند.

چند روزی است که گرما و شرجی در روزها به اوج خود یعنی ۴۵ درجه رسیده است و به رغم اینکه گرمای بی سابقه مردم را کلافه کرده، خاموشی های مداوم و قطعی های مکرر برق آن هم در ساعات اوج گرما بر شدت آن افزوده است.

به دنبال افزایش قطعی برق در مناطق مختلف شهری از جمله در مناطق عبودی و سعدی جمع زیادی از شهروندان ضمن انتقاد از طولانی شدن زمان خاموشی ها و عدم اطلاع رسانی دقیق و شفاف مسئولان امور برق شهرستان شادگان خواستار کاهش زمان قطعی برق و اطلاع رسانی دقیق در این خصوص شدند.

این درحالی است که هنوز هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده یا نوبتی در دستور کار اداره برق شادگان قرار نگرفته است، اما گزارش‌های مردمی از قطعی‌های پراکنده و گاه مستمر در برخی مناطق شادگان حکایت دارد.

انتظار می‌رود که در صورت تداوم قطعی برق در برخی نقاط شهر اطلاع رسانی لازم به مردم انجام شود و حداقل شهروندان شادگانی با برنامه ریزی‌های لازم برای مقابله با مشکلات با سختی روبرو نشوند.

منبع: مهر

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 425403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟