یک مسئول متعهد انقلابی پیدا نمی‌شود که درد این بیمارستان را درمان کند؟

صبح امروز بالغ بر ۲۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در اعتراض به برآوردن نشدن مطالباتشان (یازده ماه معوقه مزدی و بلاتکلیف بودن وضعیت کاری بیمارستان) در خیابان اصلی روبروی بیمارستان (خیابان شهید بهشتی) تجمع کردند.

در همین رابطه، قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) گفت: معترضان برای پیگیری مطالباتشان و رساندن صدای اعتراضشان به گوش مسئولان، از محل فعلی به سمت محل خانه ملت استان البرز در حال حرکت هستند.

وی اظهار داشت: هفته قبل با توجه به وعده‌هایی که از سوی مسئولان برای تعیین تکلیف بیمارستان داده شده بود، تجمع یا تحصنی برپا نکردیم. گفته بودند که سرمایه‌گذارانی برای خرید بیمارستان پیدا شده‌اند اما اتفاق مثبتی که نشانگر پیشرفت امور باشد، نیفتاد.

طاهری تاکید کرد: به نظر ما، این اقدامات و وعده وعیدها صرفا اتلاف وقت است. ما از هیچ چیزی مطمئن نیستیم. به تازگی ریاست سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز اعلام کرده که مجددا نیاز به یک هفته وقت برای مشخص کردن سرنوشت بیمارستان است. از چند ماه پیش تاکنون بارها این چنین مهلت‌های یک هفته‌ای گرفته شده، اما متاسفانه معلوم نیست این یک هفته‌ها کی قرار است به اتمام برسد؟

وی در خصوص وعده پرداخت بخشی از دستمزد معوقه کارکنان بیمارستان که هفته قبل داده شده بود، گفت: به جای پرداخت سه حقوق کامل به افراد، صرفا دوماه پایه حقوق را دادند. متاسفانه ریاست سازمان همیاری در اعلام مطالبات مزدی کارکنان تناقض دارد. زمانی آن را چهار ماه اعلام می‌کند، گاهی شش ماه، و مرتبه‌ای هم هشت ماه در نظر می‌گیرد. گفتنی است این مبالغ را هم به کسانی که پیش‌تر از مدیریت بیمارستان شکایت کرده بودند و هنوز برای شکایت‌شان رایی صادر نشده، ندادند. این امر به جنگ روانی در بین پرسنل بیمارستان دامن زده است.

طاهری با انتقاد از نحوه اطلاع‌رسانی مزایده بیمارستان، بیان داشت: چرا آگهی مزایده را در روزنامه‌های کثیرالانتشار انجام نمی‌دهند؟ چرا در مورد آن، اطلاع‌رسانی مناسب و مقتضی انجام نمی‌شود؟ این شکل از مزایده گذاشتن موجب شده تاکنون سرمایه‌گذاران مناسب و کارآمدی برای این بیمارستان پیدا نشود.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی کرج در پایان، با ابراز ناراحتی از وضعیت دردناک کنونی بیمارستان و کارکنان آن، اظهار داشت: آیا واقعا در استان البرز یک مسئول متعهد انقلابی و دلسوز پیدا نمی‌شود که درد این بیمارستان را درمان کند؟ آیا در بین مقامات فعلی کسی نیست که فکری به حال وضعیت این انسان‌هایی بکند که سال‌ها در اینجا به واسطه خدمت‌رسانی به خلق خدا، روزی حلال خود را هم کسب می‌کرده‌اند؟

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

منبع:ایلنا

کدخبر: 425396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟