45 مجروح حادثه تروریستی اهواز زیرپوشش بنیاد شهیدقرار می گیرند

به گزارش رکنا،عبدالرضا فرجیان اظهار کرد: کمیسیونی در 2 نهاد سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی تشکیل و وضعیت مجروحیت آنان با توجه به مدارک بالینی آنان مورد بررسی قرار گرفته و به زودی نتیجه آن به کمیسیون درصد جانبازی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور منعکس و سپس حداکثر 2ماه مجروحان معرفی شده به بنیاد شهید تعیین درصد، و زیرپوشش قرار می گیرند.

وی با اشاره به دستور رییس سازمان متبوع مبنی بر فوریت تعیین درصد مجروحان و تعیین تکلیف شهدای حادثه Incident تروریستی 31شهریور اهواز بیان کرد: کارهای مقدماتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان انجام شده و مشکل و ابهام خاصی وجود ندارد.

خانواده های شهدای حادثه تروریستی اهواز تا دهم آبان زیرپوشش بنیاد شهید قرار می گیرند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: خانواده های معظم شهدای حادثه تروریستی اهواز تا دهم آبان مصادف با چهلمین روز این حادثه زیرپوشش خدمات حمایتی بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان قرار می گیرند.

فرجیان با بیان اینکه کارهای مقدماتی برای زیرپوشش قرار دادن خانواده های شهدا در روزهای نخست پس از این حادثه صورت گرفته افزود: خانواده های 24شهید این حادثه از خدمات بنیاد شهید بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: خدمت به خانواده های شهدای افتخاری ماندگار برای خدمتگزاران خواهد بود.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه ، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، 2 روز پس از حادثه تروریستی 31شهریور اهواز با حضور در منازل تعدادی از خانواده های شهدای این حادثه، از مجروحان بستری در بیمارستان های اهواز از آنان عیادت و در آیین تشییع شهدای این حمله تروریستی شرکت کرد.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بر رسیدگی فوری به وضعیت مجروحان و خانواده های شهدای این حادثه تروریستی تاکید کرده بود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 425174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟