رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی / تقویت تعاملات پلیس و وزارت ارتباطات

سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی و محمد جواد آذری جهرمی دیدار و گفتگو کردند.

سردار اشتری در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و شهدای عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر درود می‌فرستیم و آرزوی سلامتی Health و طول عمر برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز داریم.

وی در ادامه ضمن خیرمقدم به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریتی پلیس Police عنوان کرد: نیروی انتظامی برای تأمین و حفظ نظم، امنیت و ارتقاء آرامش و آسایش مردم در جای جای کشور حضور فعال و هوشیارانه‌ای دارد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: انصافا همکارانم با وجود برخی کمبود‌ها با روحیه جهادی مأموریت‌ها را به خوبی پیش می‌برند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بر لزوم تلاش همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم تأکید کرد و افزود: تقویت تعاملات پلیس و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار است و ان شاء الله با هماهنگی خوبی که بین نیروی انتظامی و وزارت ارتباطات وجود دارد بتوانیم خدمات شایسته‌ای به مردم عزیز ارائه کنیم.

گفتنی است، در پایان این نشست از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی با حضور فرمانده ناجا و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

کدخبر: 424950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟