رویکرد ناجا، مشارکت همه سازمان‌ها و نهاد‌ها در تأمین امنیت است

سردار اسکندر مومنی در گردهمایی بزرگ یگان‌های حفاظتی دستگاه‌های دولتی پلیس Police پیشگیری ناجا با درود بر روح بلند بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، دفاع مقدس، حرم و حریم و عرصه نظم و امنیت و آرزوی طول عمر باعزت برای فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های همه دولت‌ها و مردم تأمین امنیت است و باید گفت: همانگونه که انسان نیاز به تنفس و غذا دارد جامعه نیز نیازمند داشتن امنیت برای پیشرفت است .

وی با بیان اینکه هیچ کشوری در هیچ جای این کره خاکی نیست که بدون امنیت بتواند پیشرفت کند، گفت: امنیت بستر همه پیشرفت‌ها محسوب می‌شود و می‌توان گفت که بدون امنیت هیچ جامعه‌ای دوام و قوام نخواهد داشت.

سردار مومنی با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه حکومت‌ها برقراری امنیت است، عنوان کرد: بدون امنیت نمی‌توان عدالت نیز را در جامعه برقرار کرد.

جانشین فرمانده ناجا امنیت را محصول یک کار جمعی دانست و افزود: هیچ سازمان و نهادی نمی‌تواند به تنهایی امنیت را برقرار کند.

این مقام عالی انتظامی گفت: رویکرد ناجا در تأمین امنیت همواره بر مبنای مشارکت همه سازمان ها، نهادها، وزارتخانه‌ها و مردم قرار دارد و راه اندازی یگان حفاظت برمبنای همین رویکرد بوده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سنوات گذشته با هماهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح تصمیم به راه اندازی یگان حفاظت سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی گرفت، اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته و دستاورد‌های این یگان نشان دهنده پیشگیری و کاهش بسیاری از جرایم احتمالی در این سازمان‌ها بوده است.

سردار مومنی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید در این رابطه با پلیس همکاری و مشارکت داشته باشند، ادامه داد: تلاش ما این است که در همه سازمان‌های نیازمند به یگان حفاظت که اعلام آمادگی کرده اند این یگان مستقر شود و ما اعلام می‌کنیم آماده ایم تجهیزات و امکانات لازم را در اختیار آنان قرار دهیم.

وی در پایان از مسئولان برگزاری این گردهمایی و رئیس پلیس پیشگیری ناجا تقدیر و تشکر کرد و یاد شهدا و ایثارگران یگان حفاظت را گرامی داشت.

همچنین سردار محمد شرفی؛ رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ابتدای این گردهمایی ضمن خوشامدگویی به تشریح اقدامات صورت گرفته در این پلیس توسط یگان حفاظت پرداخت.

اجرای سناریوی خودروی بمب گذاری شده، آزادی Freedom گروگان، نمایش رزمی یگان‌های حفاظت و رژه یگان‌های حاضر در میدان از مقابل جایگاه و افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های پلیس پیشگیری از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ دلخراش این 2 بچه زیبا در سیل تنکابن / آنها مسافر بودند + عکس

عکس لاریجانی در آنتالیا !

اولین تصاویر انتشار یافته از داخل کنسولگری عربستان بعد از قتل جنجالی در استانبول + جزییات

بوسه خانم بازیگر ایرانی بر شانه شاعر سرشناس +عکس

جنازه یک مرد از دختر جوان خواستگاری کرد!

قتل خانم خبرنگار زیبا در دام مردان بی حیا! / جسد بدون لباس پیدا شد + عکس

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

وسوسه شیطانی دانش آموز 14 ساله با عکس های مستهجن خانم معلمش+عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

کدخبر: 423524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟