به گزارش گروه اجتماعی رکنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اعلام کرد: با همکاری و پشتیبانی کامیون داران و رانندگان زحمتکش استان اردبیل شاهد فعالیت‌های روزمره و متعارف این قشر زحمتکش در سطح استان می‌باشیم.

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: پیرو هماهنگی‌ها و برگزاری جلسات متعدد با حضور مسئولین پایانه‌ها، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، نمایندگان شرکت‌ها، باربری‌ها و مقامات قضایی و اجرایی استان با کمترین میزان مشکلات در سطح استان مواجه می‌باشیم.

وی با تذکر جدی به بعضی از شرکت‌های باربری در خصوص عدم رعایت مقررات اعلام بار به اداره کل حمل و نقل جاده‌ای و پایانه‌ها تاکید نمود که اقدامات بازدارنده لازم را در این خصوص معمول دارند.

دادستان مرکز استان اردبیل بیان داشت: رفع مشکلات اعلام شده کامیون داران از جمله تامین قطعات و لاستیک را که یکی از اولویت‌های مسئولان استانی است به جِد از سوی دادستانی در حال پیگیری می‌باشد.

وی بیان داشت: هفته گذشته، برخی افراد که اقدام به ایجاد اخلال در روند حمل و نقل بار و تهدید رانندگان و تخریب وسایل نقلیه آنان اقدام نموده بودند شناسایی و چندین نفر دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان Prison شدند.

عتباتی به دستگیری ۵ نفر در شهرستان گرمی و ۸ نفر در اردبیل اشاره کرد و اقدامات توجیهی و تذکر به این افراد از اولویت‌های مهم دادستانی اعلام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در خاتمه ضمن تشکر از همراهی و همکاری رانندگان عزیز و زحمتکش استان اعلام کرد: تامین امنیت جاده‌ها و جابجایی ایمن کالا‌ها از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی بوده و با اخلاگران در این عرصه با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

 

 

کدخبر: 420182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟