حوزه امنیت اخلاقی، حوزه‌ای حساس است/نباید از تبلیغات منفی دشمن ترسید

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس Police پایتخت در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی ویژه کارکنان پلیس امنیت اخلاقی، ضمن تاکید بر حساسیت این حوزه در جامعه، گفت: شما کارکنان پلیس امنیت اخلاقی که حیا و عفاف را در جامعه ترویج می کنید، باید جایگاه خود را والا دانسته و از حساسیت آن آگاه باشید.

این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به اهمیت آموزش در این حوزه، افزود: پلیس در زمینه ترویج امر مهم حجاب و عفاف نسبت به گذشته عملکرد بهتری و بیشتری را داشته است و اگر اقدامات ناجا نبود، بخش مهمی از حجاب و عفاف جامعه لطمه می خورد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در بخش های اقتصادی و به ویژه اجتماعی و فرهنگی، عنوان داشت: دشمن که در جنگ سخت راه به جایی نبرد، تلاش دارد با راه اندازی جنگ نرم به خصوص در زمینه عفاف و حجاب، به جامعه اسلامی ما ضربه وارد کند.

رئیس پلیس پایتخت، جایگاه و ارزش کار کارکنان پلیس امنیت اخلاقی را در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر، والا دانست و گفت: باید در این مسیر با تمام قدرت و توان ایستاد و از تبلیغات منفی دشمن نترسید.

سردار رحیمی با تاکید بر این مطلب که پلیس برای قداست و جایگاه والای زن در جامعه تلاش می کند، اظهار داشت: باور ما بر این است که ترویج دهندگان ناهنجاری ها، دقیقا مخالف آزادی Freedom زنان در جامعه هستند و زن را به مثابه یک عروسک خیمه شب بازی برای سوءاستفاده های خود می دانند.

این مقام انتظامی، با اشاره به فرمایش رهبرکبیر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مرد از دامن زن به معراج می رود و این مسأله نشانگر این است که زنان جامعه اسلامی از جایگاه ویژه و ارزشمندی برخوردارند.

وی با تاکید بر این که جامعه ای معتبر به حساب می آید که در آن حیا و عفت عمومی و خصوصی رعایت شود، گفت: اگر قرار باشد نظام اسلامی مستحکم بماند باید پای آرمان های امام راحل(ره) و شهدای اسلام بمانیم و از حجاب و عفاف زنان دفاع کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، اظهار داشت: دشمن با تمام توان در جبهه های فرهنگی و اجتماعی در حال فعالیت است و ما باید عاقلانه و با برنامه جلوی دشمن ایستادگی کنیم.

سردار رحیمی، حوزه امنیت اخلاقی خصوصا، حجاب را امری حساس و مهم برشمرد و افزود: پلیس امنیت اخلاقی فرایند جدید را در این زمینه به کار بسته است که شامل آموزش‌های اجتماعی، روانشناختی و اخلاقی است.

رئیس پلیس پایتخت در بخش دیگری از سخنان خود، نگاه پلیس را به جامعه مسئولانه دانست و خاطرنشان کرد: ما برای هدفی والا به میدان آمده ایم و در این راه نهایت صبر را در برابر ناملایمات خواهیم داشت و پای هدف خود می‌ایستیم.

وی با اشاره به سخنان فرمانده ناجا در خصوص به کارگیری آموزش‌های مفید و سازنده در ماموریت‌ها خصوصا ماموریت‌های امنیت اخلاقی، بیان داشت: دشمن رکن اصلی جامعه یعنی خانواده را نشانه گرفته است و سعی می کند با ترویج بی بندوباری و بی حجابی به جامعه اسلامی ضربه بزند، که امیدوارم شما همکارانم با درایت و هوشمندی این توطئه دشمن را نیز خنثی کرده و او را وادار به عقب نشینی کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سمیه یک میلیون گرفت تا تسلیم پیرمرد 83 ساله شود!

جراح منحرف بیمارستان با زنان چه می کرد؟

سرایدار افغان زن همسایه را در غرب تهران کشت و در باغچه مجتمع دفن کرد+عکس

همخوابی خشن پسرجوان مو فرفری با 33 دختر کم سن + عکس

اعدام برای 9 مرد شیطان صفت در شیراز / در باغ وحشت چه گذشت !؟

زن 24 ساله قصاب از عشق بازی با جوان همسایه گفت + عکس و جزئیات اعتراف

شهره و مینا با همه پسران محل بودند! / اعتراف تلخ

وقتی مرا دراختیار یک مرد گذاشتند، مانندخرگوش هراسان، خشکم زده بود+عکس

این 8 نفر بازار سکه ، ارز و خودرو را به هم ریختند و فرار کردند !

بلای شوم بر سردختر کرجی جلوی چشمان دوستش!

مرگ تلخ مرد تهرانی با اشتباه پزشک ارشد بیمارستان + عکس

جزئیات رفتار شنیع 5 عضو شواری شهر بابل با زن متاهل در برابر 6 دوربین حرفه ای

تجاوز به دانش آموز 10 ساله توسط همکلاسی افغانی اش !

همخوابی بیشرمانه نامادری با پسر 14 ساله شوهرش + عکس

دختر 20 ساله، دوست 16 ساله اش را در خانه فساد به مردان شیطان صفت سپرد ! + عکس

کدخبر: 415730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟