برخورد پلیس با صرافی‌های غیرمجاز

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه دیدار مردمی در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۷ از سالیان گذشته راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: سامانه ۱۹۷ در تمامی استان‌ها راه‌اندازی شده است تا مردم بتوانند انتقادها، پیشنهاد‌ها و اگر حقی از آن‌ها ضایع شده به ما منتقل کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیون ۵۰۰ هزار تماس با مرکز ۱۹۷ گرفته شده است، افزود: تماس‌ها با مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۰۰ هزار تماس مردمی عملیاتی شده است، گفت: از مجموعه تماس‌های دریافتی انتقاد به پلیس Police کاهش ۸/۵ درصد کاهش داشته است.

فرمانده ناجا اظهار داشت: با توجه به اینکه پلیس بیشترین ارتباط را به مردم دارد به دنبال شفاف‌سازی ماموریت‌های ناجا هستیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح عملکرد سامانه ۱۹۷ افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶۰۰ هزار تماس با سامانه نظارت همگانی ۱۹۷ گرفته شده است و پیش‌بینی می‌کنیم تماس‌ها نسبت به سال ۹۶ افزایش داشته باسد.

وی در پاسخ به سوالی که بیشترین شکایت از کدام یک از پلیس‌های تخصصی بوده است، گفت: باتوجه به ارتباط مستقیم نیروی انتظامی با مردم بیشترین شکایت از پلیس‌هایی شده که بیشتر با مردم در تماس هستند.ناجا با پلیس‌هایی که بیشتر با مردم در ارتباط هستند برنامه آموزشی، تقویت نیروی انسانی و تقویت تجهیزات در نظر دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نمایندگان تمام پلیس‌ها در سامانه ۱۹۷ حضور دارند، گفت: رسیدگی به شکایت‌های مردمی با توجه به نوع شکایت در کمترین زمان رسیدگی می‌شود.

سردار اشتری در خصوص وضعیت معیشتی کارکنان ناجا افزود: باتوجه به ماموریت‌های ناجا وضعیت کارکنان ناجا نسبت به دیگر سازمان‌ها عقب افتاده است، اما اینکه کارکنان ناجا به این دلیل مانوریت‌های خود را به درستی انجام ندهند را نمی‌پذیریم.

سردار اشتری در پایان در خصوص برخورد با صرافی‌های غیر مجاز گفت: پلیس برابر اعلام بانک مرکزی با صرافی‌های غیرمجاز برابر قانون Law برخورد می‌کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به شیما 19 ساله در آتلیه عکاسی

سپیده در مغازه کاظم به حجله اجباری رفت / در مغازه قفل بود !

بی حیایی ریحانه و مجید جلوی دوربین های شرکت !

بیماری عجیب بن سلمان و اعزام تیم پزشکی اسرائیلی به عربستان

زن مطلقه برای دلار با مردان عرب ازدواج موقت می کرد!

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ناپدید شد!

فروش دختران زیبا عرب توسط مافیای عربستان

وقتی با نقشه شوم سراغ زن مطلقه ام رفتم بچه مان شاهد بود! + فیلم گفتگو

پسر 13 ساله لباس های دختر 20 ساله را در خیابان کند و به او تجاوز کرد + عکس

این خانم دکتر رییس باند فروش نوزادان در بیمارستان های تهران است!

هانیه در خانه اش زنی را نزد شوهرش در وضعیت عجیبی دید!

فاجعه خونین در دعوای عروس و مادرشوهر !

ملیحه با شاهرخ خلوت کرده بود که شوهرش داخل خانه شد

کدخبر: 413872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟