به گزارش رکنا، «مسعود حقیقت» روز دوشنبه افزود: امروز هم در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین برای برخی از مناطق شمالی آذربایجان غربی و شرقی افزایش ابر و رگبار باران زا همراه با وزش باد خواهیم داشت.

به گفته مدیر کل پایش سازمان هواشناسی، از روز سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، البرز شرقی و قسمتی از مناطق شرق مازندران بارش پراکنده خواهد بود که این شرایط در بعضی از مناطق شمالی استان آذربایجان غربی هم رخ می دهد.

حقیقت هوای ارتفاعات زاگرس جنوبی به ویژه در استان فارس را در ساعات بعدازظهر یا اوایل شب روزهای سه شنبه و چهارشنبه همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرد.

وی افزود: از پس فردا یعنی چهارشنبه هم در ارتفاعات مرکزی البرز به ویژه در استان های مازندران، غرب گلستان، شرق مازندران، ارتفاعات سمنان و در مناطقی از غرب و مرکز استان کرمان، شرایط ناپایدار و رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

حقیقت، خبر خوبی هم برای مردم استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهر زابل داشت و گفت: تا ظهر فردا سه شنبه وزش باد همراه با گرد و خاک را در این مناطق خواهیم داشت اما از روز چهارشنبه از سرعت وزش باد کاسته خواهد شد و میزان گردو خاک کاهش می یابد.

وضعیت هوای تهران / گرمترین و خنک ترین نقاط کشور

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی Meteorology درباره وضعیت هوای تهران هم گفت: بیشینه هوای دیروز در تهران 30 درجه سانتیگراد و کمینه دمای امروز صبح پایتخت به 21 درجه رسید که انتظار می رود امروز، فردا و پس فردا هوای تهران در گرمترین حالت به 31 یا 32 درجه سانتیگراد برسد.

حقیقت افزود: گرمترین نقاط کشور، دیروز شهرهای مهران، دهلران و آبادان با 48 درجه سانتیگراد گزارش شد و بنابر اعلام، فرودگاه اردبیل با 3 درجه سانتیگراد خنک ترین نقاط کشور بود.

کدخبر: 413310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟