بیشتر اتوبوس‌های شرکت واحد فاقد معاینه فنی هستند

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری صبح امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره معاینه فنی خودرو‌های پلیس، اظهار داشت: بیشتر خودرو‌های پلیس Police دارای معاینه فنی هستند و فرآیندی که برای اخذ معاینه فنی برای سایر خودرو‌ها طی می‌شود نیز برای خودرو‌های پلیس طی می‌شود.

وی درباره اینکه آیا اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی نیز معاینه فنی دارند یا خیر؟، گفت: تعداد بسیاری از این اتوبوس‌ها فاقد معاینه فنی هستند و اگر بخواهیم طبق روال با این خودرو‌ها برخورد کنیم باید متوقف شوند، اما در جریان مشکلات و مسائلی که شرکت واحد با آن روبروست، هستیم و با توجه به اینکه این شرکت به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، ما ملاحظاتی را مدنظر داریم.

سردار رحیمی تصریح کرد: چندین بار در این باره با شرکت واحد صحبت شده است و امیدوارم که اتوبوسرانی در این زمینه با پلیس همکاری بیشتری داشته باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره مشکلات موجود در زمینه پلاک گذاری این اتوبوس‌ها گفت: در دو حوزه پلاک و معاینه فنی با اتوبوسرانی مذاکراتی انجام شده و امیدوارم که این مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود.

سردار رحیمی افزود: برای پلیس تفاوتی ندارد که این اتوبوس‌ها در حال حرکت بوده یا در حالت توقف روشن باشند، بنابراین معاینه فنی از سوی آن‌ها ضروری است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره برنامه پلیس در شش ماهه دوم سال نیز گفت: پلیس در شش ماهه دوم سال 97 طرح امنیت انتظامی را اجرایی خواهد کرد که یکی از مولفه‌های آن، معاینه فنی است. بنابراین لازم است که تا آن موقع خودرو‌ها از جمله خودرو‌های اتوبوسرانی نسبت به دریافت معاینه فنی خود اقدام کنند؛ چرا که در شش ماهه دوم سال طرح تشدید برخورد با تخلفات اتوبوس‌ها اجرایی می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز در زندان بخاطر خوشگل بودن یک زن

فوری / جنگنده امریکایی هواپیمای مسافری ربوده شده را در آسمان واشنگتن زد + فیلم و عکس

حمله تند یک سلطنت طلب به گوگوش، قمیشی و رها اعتمادی! +تصویر

این 3 زن روی شیطان را سفید کردند! / یک ماجرای تکاندهنده +عکس

مهران با دوستانش سراغ زن دوستش رفت !

هانیه نوعروس دور از چشم داماد در قرار شوم با حمید دستگیر شد

شیک ترین سکوی اعدام / اینجا بوی مرگ می دهد! + عکس

اقدام چندش آور دختر و پسر جوان در واگن اتوبوسی قطار +عکس

بازی کثیف دوستان بیوه " ستاره " او را مطلقه کرد!

14 زن و دختر تهرانی در دام پسر شیطان صفت / درخواست اعدام توسط دادستان! + عکس

در 3 اتاق این خانه زنان حامله می شوند ! + عکس

نقشه شوم برای زن جوان در حمام هتل

ارتباط جنسی فرانک با شوهرش در پارکینگ دادگاه خانواده دقایقی قبل از طلاق + عکس

کدخبر: 406491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟