پلیس، سازمانی مشارکت‌جو و مشارکت‌پذیر است

سردار محمد شرفی در جمع کارکنان انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نتیجه ارزیابی توان عملیاتی استان آذربایجان غربی به بهترین وضع ممکن بود، گفت: پلیس، سازمان بسیار ارزشمندی است و بهره‌مند از فناوری‌های نوین، با حداکثر مشارکت جویی و مشارکت پذیری است و مقام معظم رهبری نیز از عملکرد پلیس Police بارها اعلام رضایت کرده‌اند.

وی افزود: بیش از ۸۰ درصد از دارایی‌های هر سازمانی را نیروی انسانی آن تشکیل می‌دهد، لذا باید هم در گزینش و هم در نگهداشت آنان برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

همچنین وی با اشاره به اینکه انسان طبق تعالیم اسلامی موجودی ارزشمند است، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز انسان این است که توسط خداوند متعال تکریم و خلیفه خود بر روی زمین قرار گرفته است، اما در مقابلش یک وظیفه و مسئولیت ویژه دارد و آن عبادت و بندگی خداست.

سردار شرفی، تامین امنیت را مستلزم عملی آگاهانه، جمعی و مشارکت همگانی در تعامل با نیروهای تامین کننده نظم و امنیت اجتماعی دانست و افزود: هیچ عنصری برای پیشرفت، توسعه و تکامل یک جامعه و شکوفایی استعدادها مهم‌تر از عنصر امنیت و آرامش نبوده و توسعه اجتماعی، خلاقیت و فعالیت ارزشمند، بدون امنیت، امکانپذیر نیست.

سردار شرفی افزود: امنیت اجتماعی در جوامع، ناشی از استمرار وجود ارزش‌های فرهنگی چون فرآیند اجتماعی شدن نظم، وفاق و همکاری اجتماعی و استفاده بهینه از فرصت‌ها و ارتقاء سطح زندگی اجتماعی است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی صیانت به منظور به حداقل رساندن جرایم پرسنل در ناجا خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۲ تا کنون، جرایم پرسنل بسیار کاهش یافته است. هر جرمی که واقع می شود دلایلی دارد من جمله ضعف فرماندهی، ضعف شناختی، عقیدتی و ... که باید نیت الهی را در امور سرلوحه خود قرار دهیم؛ چرا که امروزه ایران اسلامی با پایداری، استقلال Esteghlal و هویت‌جویی آرمان گرایانه متاثر از اندیشه دینی با هدایت رهبر معظم انقلاب‌ در حال پیمودن مسیر رشد و تعالی است و این مطالب نشان از آن دارد که امنیت ملی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران بی‌تاثیر از اندیشه الهی نیست و اوج و بالندگی آن نیز در گرو نقش آفرینی بیشتر دین در آن است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

به شهادت رسیدن 23 سرباز وطن در کردستان

اعدام 3 مرد کثیف در هرمزگان / آنها شرافت یک زن را بر باد دادند!

مرگ نوزاد بخاطر لاکچری‌بازی هنگام زایمان !

این زن علیه پسر نوبخت شکایت شوم کرد! + عکس

طلاق مینا که راز مخوف شوهرش را می دانست!

یک فاجعه / معلم خصوصی با 22 دختر 16 ساله چه کرد؟! + عکس

دست درازی فروشنده ها ی بی حیا به دختر بد لباس! + عکس

اعتراف عجیب شرور معروف تهران / زندگی ام شبیه وحید مرادی است + فیلم و عکس

درخواست شیطانی دختر عموی عروس از تازه داماد

تجاوز به دختران و زنانی که کار می کنند! / گزارشی تکاندهنده + عکس

ناگفته های تلخ خبرنگار زن از شکنجه شیطانی در صحرا + عکس

صیغه مرد شیطان صفت شدم / او از لحظات بودن با من فیلم گرفته است!

کدخبر: 405993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟