به گزارش گروه اجتماعی رکنا، بیزنس استاندارد' روز چهارشنبه در مطلبی نوشت: این در حالیست که تولید کنندگان ایرانی تنها پاسخگوی 20 درصد از نیاز بازار Store هستند از اینرو شرکت 'امامی' هند در نظر دارد محصولات خود را در بازار بزرگ ایران بومی سازی و عرضه نماید.
این شرکت هندی تصمیم خود برای ورود به بازار ایران را بر اساس داده های یک شرکت مشاوره ای ایرانی به نام 'اریان اکسپرتز' برآورده کرده است که هر زن شاغل ایرانی بالای 15 سال ،30 درصد از درآمد خود را برای خرید محصولاتی آرایشی و بهداشتی صرف می کند ، بنا کرده است.
شرکت 'امامی' در کشورهای استرالیا، انگلستان، بنگلادش، امارات ، مصر و سریلانکا نیز در حال فعالیت است و برای بازار روسیه و آفریقا در حال برنامه ریزی است.
این شرکت بزرگ هندی تولید کننده مواد بهداشتی و آرایشی برغم آگاهی از شروع تحریم های آمریکا علیه ایران از اواخر سال جاری فعالیت خود را در ایران آغاز می کند.
شرکت بزرگ 'امامی' که در عرصه تولیدات محصولات و مواد بهداشتی و آرایشی نام شناخته ای است قرار است از اواخر سال جاری میلادی وارد ایران شده و از ابتدای سال مالی آینده شروع محصولات تولیدی را آغاز کند.
این شرکت در حال حاضربه دنبال جذب شریک بوده و در همین راستا با پنج شرکت بزرگ ایرانی وارد مذاکره شده است. 'امامی' در نظر دارد محصولات خود را برای عرضه در بازار ایران بومی سازی نماید تا با نیازهای مردم در زمینه مراقبت از پوست و مو هماهنگ باشد.
پراشانت گونکا مدیر این کارخانه به روزنامه 'بیزنس استاندارد' گفت که در حال برنامه ریزی برای ورود به بازار ایران در سال جاری است و پیش بینی کرد از اوایل سال آینده محصولات تولیدی نیز به بازار راه یابند. 
وی گفت از آنجا که ایران اجازه ورود مستقیم به بازار را برای خارجیان صادر نمی کند وی در صدد شراکت با تجار ایرانی است. بنابراین شرکت امامی در حاضر در حال بررسی انتخاب های موجود بین شراکت مستقیم با یک شرکت ایرانی، ایجاد یک کارخانه در ایران و یا سپردن فعالیت های شرکت به یک کارخانه ایرانی به عنوان نفر سوم است.
به نوشته این روزنامه، تصمیم این کارخانه هندی برای ورود به بازار ایران بخشی از راهبرد بازاریابی بلند مدت آن برای توسعه فعالیت ها بر اساس نیازهای منطقه ای مشتریان است.
این شرکت قبلا در آفریقا و روسیه نیز شعبات خود را تاسیس کرده است اما محصولات آن تنها برای مصرف مشتریان هندی ساکن در این کشورها تولید می شده است در حالیکه اکنون برای ورود به بازار ایران قرار است محصولات تولیدی بومی سازی شده و بر اساس سلایق و نیازهای ایرانیان به بازار عرضه شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عروس چشم عسلی فقط از داماد تمکین نمی کرد

قبری که در پی زلزله سرپل ذهاب دهان باز کرد / داخل این قبر حیرت آور بود!

تعرض مدیر شیطان صفت به عروس جوان فردای ماه عسل

دستگیری خدیجه 16 ساله بخاطر همخوابی با مردان وحشی + عکس

هیچ کس حاضر نشد برای آبروی تازه عروس تهرانی سوگند بخورد!

وقتی گنده لات محله عاشق دختر همسایه شد

فوتبالیست تهرانی چطور آلت دست شد! / او فقط شهرت می خواست!

حمله خونین دزدان به بازیکن تیم پرسپولیس + عکس و جزئیات

اولین فیلم از لحظه خودسوزی مرد عینکی در رشت + تصاویر

زن شوهردار از پسر 17 ساله همسایه باردار شد / شوهر این زن عقیم بود! +عکس

تجاوز به زن 81 ساله در حمام+عکس

قتل پدر شیطان صفت توسط 3 دختر /این مرد هر 3 دخترش را آزار می داد

 تجاوز وحشیانه به یک دختر توسط دوستان نامزدش + عکس

کدخبر: 403499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟