به گزارش رکنا، علی پیرحسین لو با بیان اینکه کسانی که پیامک دریافت کردند اگر بدهی اعلامی مربوط به شماره پلاک خودروی دیگری بود، به جزئیات پیامک توجه نکنند، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای همه کسانی که طی سال‌های قبل طرح ترافیک خریداری کرده بودند و شماره تلفن همراه آن‌ها در سامانه «تهران من» و یا سامانه‌های دیگر قید شده، پیامک ارسال شده است.

وی افزود: اگر افراد می‌خواهند از رقم دقیق بدهی خود مطلع شوند می‌توانند با شماره ۱۳۷ داخلی ۵ تماس بگیرند و با اعلام شماره پلاک خود از میزان دقیق بدهی مطلع شوند.

مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برخی‌ از دریافت‌کنندگان پیامک می‌گویند که چنین بدهی را قبول ندارند، چرا که یا حساب کاربری‌شان پر بود و یا ترددی در آن زمان نداشتند، گفت: این افراد می‌توانند با وارد شدن به سامانه و ورود به قسمت صورتحساب، نوع تردد، میزان بدهی و ساعت و روز تردد را ملاحظه کنند و در نهایت اگر کسی در حسابش، موجودی داشت اما بدهکار تلقی شده، احتمالا در زمان تردد حساب کاربری‌اش موجودی نداشته و بعد از تردد، حساب کاربری آن افزایش یافته است.

وی افزود: اگر کسی بیش از مبلغ بدهی، شارژ در حسابش داشته باشد نگران نباشد چرا که بدهی از حساب کسر می‌شود.

مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برخی افراد عنوان کردند که پیامک بدهی برای آنها ارسال شده اما اساسا در سامانه ثبت نام نکردند، گفت: برای تمامی شماره موبایل‌هایی که در سامانه‌های شهرداری موجود بود، پیامک ارسال شده است و این افراد می‌توانند با ورود به سامانه «تهران من» و ثبت نام در آن، میزان بدهی پلاک و عوارض خود را مشاهده و شارژ خود را پرداخت کنند.

پیرحسین لو درپایان اظهارکرد: شهروندان هر نوع اعتراض و سوالی که نیاز به پیگیری دارد را می‌توانند در قسمت پشتیبانی سامانه تهران من بارگذاری کنند تا در اسرع وقت به سوالات آنها پاسخ داده شود.

 

کدخبر: 402007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟