کاهش ۱۰۰ هزار نفر از فالوور‌های ترامپ در توئیتر

سیاست جدید توئیتر باهدف مسدودسازی اکانت‌هایی که قوانین را نقض می‌کنند، باعث شده است تا شمارش فالوورها تغییر کرده و درنتیجه تعداد فالوورهای یک اکانت متفاوت از قبل نشان داده شود.

پس از اعمال تغییرات مذکور به طور میانگین هر کاربر بیش از 4 فالوور خود را ازدست‌داده و کاربرانی که بیش از هزاران فالوور داشته‌اند، بیشتر در معرض آسیب قرارگرفته و چند هزار از فالوورهای خود را ازدست‌داده‌اند. جالب اینجاست که در پی این سیاست توئیتر، دونالد ترامپ Trump که فالوورهای زیادی در بین سیاستمداران دارای حساب کاربری در توئیتر داشت، بلافاصله بیش از 100 هزار فالوور و باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز بیش از 400 هزار فالوور خود را از دست داد.

«وی جایا کادی» از مدیران توئیتر اعلام کرد سیاست جدید باهدف شفاف‌سازی در شمارش فالوورها صورت گرفته و شمارش صحیح‌تری نسبت به قبل نشان می‌دهد. به گفته وی اگر تعداد زیادی از کاربران یک اکانت را مسدود کرده باشند، آن اکانت مسدود شده تا اینکه کاربر مورد نظر لاگین مجدد کرده و ضمن تغییر پسورد، سیاست جدید توئیتر را بپذیرد.

اگر مشخصات حسابی هم لو برود، آن حساب کاربری مسدود شده تا اینکه کاربر با پاسخ به سؤالات امنیتی مجدداً اکانت خود را بازیابی کند. لینک اشتباه و لینک شکسته در توئیت‌ها نیز منجر به مسدودسازی اکانت خواهد شد.

سیاست جدید توئیتر باهدف تصحیح اکانت کاربران و نزدیک‌تر شدن به واقعیت در مورد کاربران پیش می‌رود. مسئولان توئیتر در این باره گفته‌اند که این کار تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت و فالوورهای کاربران در پی این اقدامات تغییرات زیادی خواهد داشت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پلیس فتا پرونده مائده هژبری را پیچیده تر کرد / مصاحبه و احضار کار ما نبود!

دکتر ولایتی در سفر به مسکو دستگیر می شود؟!

درگیری مرگبار ماموران پلیس با معترضان روستایی در کازرون

دستگیری زنی که با لباس شب مقابل مسجدی رقصید + عکس

انتقادخیلی تند از صداسیما بخاطر مصاحبه با مائده 17 ساله در برنامه زنده + تصویر و صدا

نیت سلطان سکه چه بود؟!

اخراج یک خلبان بخاطر دست درازی به زن مسافر در خواب !+ عکس

نمی خواستیم قاتل روح الله داداشی اعدام شود طرفداراش اصرار کردند! + عکس

استقبال مردم ترکیه از شکیرا با باقلوای ترکی! +عکس

وقتی وارد پارکینگ شدم زنم را با مرد مکانیک در صحنه بدی دیدم+ عکس

وقتی 15 سالگی دخترم را به دنیا آوردم، مادرم از ترس آبرو به نام خودش برای او شناسنامه گرفت

 

کدخبر: 397264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟