تحول در حوزه کارآفرینی با همفکری شهرداری و سایر نهادهای مرتبط امکانپذیر است

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور اجتماعی شهرداری تهران، اکبر نعمتی، سرپرست این سازمان در نشست هم اندیشی حمایت از کالای ایرانی در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در راستای تحقق شعار سال و کمک به مدیریت شهری در حوزه کارآفرینی همه دستگاه ها و سازمان ها میتوانند با تلاش مضاعف و ارائه ایده و راهکارهای اثر بخش ضمن تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" ، شاهد رشد و توسعه کشور نیز باشند .

photo_۲۰۱۸-۰۶-۲۸_۱۰-۰۲-۱۹

اکبر نعمتی، کارآفرینی و بهره گیری از خلاقیت، ترویج فرهنگ کار و اصلاح نگاه جنسیتی به آن و الگوبرداری از تجارب کشورها و جوامع موفق را از جمله موضوعاتی دانست که باید در جامعه گسترش داد .

سرپرست سازمان امور اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: جدیت در جریان سازی و تولید محتوا برای ترویج فرهنگ حمایت از کالا و خدمات ایرانی می تواند نقش بسزایی در تولید داخلی و توسعه کشور داشته باشد .

وی اتصال به بازار Store را برای موفقیت کارآفرین مهم دانست و گفت: پژوهش‌های کاربردی، پیمایش‌ها و نظرسنجی‌ها و اعمال فعالیت‌های اینچنینی، راهنمای ما در حوزه کارآفرینی خواهد شد؛ همچنین بدون یافتن بازار فروش، تولید و کارآفرینی معنا پیدا نمی کند.

 

کدخبر: 393521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟