به گزارش گروه اجتماعی رکنا، غلامی با تشریح اقدامات دستگاه قضایی برای رفع شوری آب شهرستان آّبادان گفت: دستورات قاطع و شفاف قضایی به نیروی انتظامی به منظور حضور مستمر در محل و مسیر اجرای طرح آب رسانی و لوله گذاری و جلوگیری از تعرضات و مزاحمت احتمالی افراد معارض صادر شده است.

وی افزود: جلسات مستمر با مرکز بهداشت آبادان و تکلیف آن مرکز به ارسال روزانه گزارش مربوط به ای. سی و میزان کدورت و سختی آب انجام و همچنین در جلسات ستاد بحران و شورای تامین مشخصا با موضوع آب و بررسی راهکار‌های عملی به منظور برون رفت از وضعیت موجود شرکت فعال شده است.

این مقام قضایی در ادامه بر نظارت مستمر بر نحوه آب رسانی به مردم از طریق تعداد تانکر‌های آب رسانی، بهداشتی بودن آب تانکر‌ها و جلوگیری از سوء استفاده دلالان پیرامون بالا بردن قیمت آب بسته بندی تاکید کرد.

غلامی تصریح کرد: دو جلسه با متولیان طرح آب رسانی به آبادان برگزار و مشکلاتی که آن‌ها در امر آب رسانی و لوله گذاری با آن درگیر هستند مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان درادامه اظهارکرد: در مجموع اقدامات انجام شده، امام جمعه این شهرستان از مجموع اقدامات دستگاه قضایی خصوصا در حوزه آب تقدیر و بیان کرد: دستگاه قضایی در طول این ایام درگیر ماجرای آب بوده است. همچنین فرماندار ویژه آبادان در جلسات متعدد از مجموع اقدامات دستگاه قضایی تجلیل کرد.

گفتنی است، از حدود ده روز گذشته آب شرب مردم در شهر‌های خرمشهر و آبادان با کاهش کیفیت و شوری بسیار بالایی مواجه شده است.

کدخبر: 392804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟