علی‌اکبر جاویدان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری با 14 باند اصلی و شبکه فعال در امر مواد مخدر Drugs برخورد زمینگیری کردیم و عناصر زیادی از باندهای قاچاق Contraband دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: استان گلستان در زمینه مواد مخدر یکی از استان‌های بینابینی در کشور است یعنی نه استان سفید محسوب می‌شویم نه استان قرمز و در سه ماهه نخست سال جاری در سطح استان گلستان بالغ بر 8 تن مواد مخدر را کشف کردیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان ابراز کرد: معضل مواد مخدر امروزه به عنوان یک معضل بسیار بزرگ و مهمی است که سلامت جامعه جهانی را مورد هدف قرار می‌دهد و موضوع مواد مخدر به عنوان یک پدیده شوم امروزه در بحث اعتیاد و هم در بحث مواد مخدر؛ جامعه درگیر این موضوع است و کشور ما هم در نوک پیکان مقابله و مبارزه با مواد مخدر است.

جاویدان خاطرنشان کرد: از نظر وضعیت امنیت اجتماعی، استان گلستان بر اساس میانگین کشوری نسبت به سایر استان‌ها از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار است.

وی اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران در دنیا در امر مبارزه با مواد مخدر واقعا می‌درخشد و جامعه بین‌المللی بر این اقرار دارند که جمهوری اسلامی ایران محور مقابله مبارزه با مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: در سال 1395 نسبت به سال 1394 قریب به 80 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در سطح استان گلستان بوده است و کشفیات مواد مخدر در سال 1396 نسبت به سال 1395 قریب به 38 درصد افزایش یافته است و در سه ماهه نخست سال جاری 207 درصد از کشفیات مواد مخدر افزایش داشتیم.

جاویدان خاطرنشان کرد: امسال سال زمینگیر کردن قاچاقچیان مواد مخدر است و ان شاءالله پاکسازی فضای عمومی استان گلستان را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند هر گونه اطلاعات یا اخباری که در زمینه مواد مخدر دارند از طریق شماره تلفن 110 به صورت تلفنی و پیامکی به ما اطلاع دهند تا پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گیرد زیرا بیشترین توفیقاتی که در زمینه قاچاق مواد مخدر داریم سرنخ‌هایی بود که مردم به ما اطلاع‌رسانی کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: چند روز گذشته که وزیر کشور به استان گلستان سفر کرده بود در جلسه‌ای عنوان کرد که استان گلستان از نظر امنیت اجتماعی دارای وضعیت سفید در سطح کشور است که این امنیت نتیجه همکاری مردم و دستگاه‌های فرهنگ‌ساز در سطح استان گلستان است.

جاویدان ابراز کرد: متاسفانه در سال گذشته وضعیت تصادفات در سطح استان گلستان مطلوب نبود که امیدواریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان موضوع تصادف Crash در سطح استان گلستان کاهش یابد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بارداری خیالی توران منشی شرکت راز هولناکی را برملا کرد / من عقیم هستم!

رفتار خصوصی دختر و پسر دانشجو روی مانیتورهای قطار مشهد پخش شد! / مسافری که آبروی آنان را برد

عکس بدون لباسم را به ناصر فرستادم، او دیگر ول کن نبود!

لحظه کتک خوردن مرد عراقی که مزاحم زنان آبادانی شد!+تصویر

سنگسار یک مرد شیطان صفت + عکس

اعتراف وحشتناک دست راست ابوبکر بغدادی! + عکس

لحظه ترس آور شکسته شدن بینی بازیکن آلمان +عکس

شوخی عجیب با دست و پاهای قطع شده انسان در وسط بزرگراه !+ عکس 16+

گفتگو با جوان تهرانی که به پدر، مادر و برادرش تیر خلاص زد

مهین زن مازندرانی با جن ها زندگی می کرد!

وقتی زنم در خانه تنها بود داریوش پسر عمویش به سراغش رفته بود! + عکس

دردسر ازدواج زن مشهور 40 ساله با جوان 29 ساله / داماد پایبند نماند! + عکس

روزی که محمدعلی شاه مجلس را به توپ بست + عکس

کدخبر: 391803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟