به گزارش گروه اجتماعی رکنا، زائران حج تمتع 97 می‌توانند از امروز 30 خرداد ماه تا 8 تیر ماه با ورود به سامانه رزرو حج به آدرس reserve.haj.ir نسبت به پرداخت هزینه قربانی خود معادل 492 هزار تومان اقدام و تصویر رسید پرداختی را تا پایان عملیات، نزد خود نگهداری کنند.

نرخ تصویب شده برای زائران بر مبنای نرخ مصوب بانک توسعه اسلامی و برای حجاج همه کشورهای اسلامی مشارکت‌کننده در طرح، تعیین شده است.

در حج سال جاری هر زائر فقط امکان خرید یک رأس قربانی را با نرخ مصوب شده دارد و چنانچه نیاز به انجام قربانی دوم یا بیشتر را داشته باشد صرفاً با هماهنگی مدیر کاروان در عربستان نسبت به تهیه کوپن ترجیحاً از طریق ستاد منطقه یا مراجعه حضوری مدیر کاروان به واحد اجرای طرح قربانی واقع در هتل میدان(ابتدای طریق طائف) با پرداخت وجه نقدی آن که( 485 ریال سعودی نه معادل آن) است، امکان‌پذیر خواهد بود.

ضمنا مسئول اجرای قربانی کاروان در زمان اجرای عملیات، مدیر کاروان و مسئول شرعی قربانی نیز روحانی کاروان خواهد بود البته به غیر از این نفرات، در هر سالن قربانی نیز یک نفر ناظر شرعی حضور خواهد یافت.

امسال حدود 65 نفر به عنوان ذابح از ایران برای ذبح قربانی حجاج کشورمان حضور خواهند یافت و این فرآیند به‌صورت کاملا بهداشتی و شرعی انجام می‌گیرد.

کدخبر: 390734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟