محسن هاشمی: بحران های جدید در کشور نرم و فرسایشی است

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محسن هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه تجدید میثاق مدیران شهرداری تهران با آرمان های امام(ره) طی سخنانی گفت: پس از استعفای شهردار سابق اعضای شورای شهر تهران، در کوتاه ترین زمان شایسته ترین فرد را برای مدیریت شهری انتخاب کردند.

وی دوران مدیریت شهردار جدید تهران را بلند مدت دانست و افزود: اعضای شورای شهر تهران در مسیر موفقیت مدیریت شهری تهران و برنامه های وی کمک کرده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران سپس به تشریح برنامه های شهردار جدید این شهر پرداخت و گفت: انجام طرح های عمرانی، توجه به حمل و نقل عمومی، آلودگی هوا، احیای بافت فرسوده و توجه به معضلات اجتماعی و از همه مهم تر جلب رضایت مردم باید مورد توجه شهردار جدید تهران قرار گیرد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع فعلی کشور اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان با تمام توان در حال ضربه زدن به کشور هستند و جامعه در اثر دشمنی و تحریم های ظالمانه دشمنان نظام دچار بحران هایی شده که از جمله آن آسیب های اجتماعی امروز جامعه از جمله کودکان کار، کارتن خواب ها و معتادان متجاهر است، این بحران ها مانند اوایل انقلاب اما نرم و فرسایشی است.

وی ادامه داد: تنها راه حل مشکلات امروز جامعه با درایت رهبر معظم انقلاب در وحدت بخشی بین مردم، احزاب و گروه های سیاسی حاصل می شود، باید با وحدت و انسجام و حرکت پشت سر رهبر معظم انقلاب مانند اوایل انقلاب که پشت سر امام(ره) حرکت کردیم، بر مشکلات فائق آییم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اوایل انقلاب نیز دچار بحران های همزاد سیاسی، امنیتی و جنگ تحمیلی بود که با درایت امام خمینی(ره) و تبعیت مردم حل شد.

کدخبر: 385133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟