سردار محمدمسعود زاهدیان رئیس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs نیروی انتظامی با سرلشکر ژوزپه کوکیه‌را رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور ایتالیا در مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران دیدار کردند.

در این دیدار رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر دو کشور پیش‌نویس یادداشت تفاهمی را در حوزه مبارزه با مواد مخدر تبادل کردند؛ قرار است در ماه‌های آینده این یادداشت تفاهم به امضا برسد.

سردار زاهدیان با اعلام خبر فوق‌ اظهار داشت:‌همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ایتالیا یک سابقه چندین ساله است و در راستای مبارزه با شبکه‌های مافیای مواد مخدر بر آن هستیم ظرفیت‌های مشترکی را به کار بگیریم؛ شبکه‌هایی که امنیت جامعه جهانی را به خطر می‌اندازند شناسایی کرده و برخورد کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی به جلسه دیدار با رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایتالیا اشاره و تصریح کرد: پیش‌نویس یاداشت تفاهم بین دو کشور تبادل شده و در ماه‌های آینده به امضا خواهد رسید؛ این تفاهم‌نامه نقشه راه همکاری‌های مشترک دو کشور است.

وی افزود: تبادل اطلاعات،‌مبارزه با شبکه‌های قاچاق Contraband و پولشویی از جمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه به آن اشاره شده است.

 

کدخبر: 379669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟